În 2016, pe toți pasionații de mișcare îi așteaptă porții bune de Sportainment marca MPG, adică sport și multă distracție într-un cadru atractiv, cu premii și diferite beneficii și servicii de care se pot bucura participanții. Conceptul de Sportainment – combinația celor două cuvinte din limba engleză sport și entertainment – introduce o nouă viziune, aceea în care are loc fuziunea cu distracția, într-o formulă și un cadru atractive, care au dat naștere la comunități întregi de sportivi amatori. Sportainmentul este rețeta de lifestyle care îi atrage astăzi pe oamenii din întreaga lume și care pune masele în mișcare.
“Suntem martorii erei globalizării prin sport. Peste tot în lume, milioane de fani ai sportului recreațional iau pur și simplu cu asalt linia de Start! Dacă facem comparație cu trecutul, astăzi, oamenii sunt mult mai conectați, atât în spațiul real cât și online, acest fenomen fiind mai viral ca oricând. Pentru companii și brandurile lor, Sportainmentul este o oportunitate uriașă de a fi în mijlocul oamenilor, de a capta entuziasmul acestora și de a surprinde emoția în acțiune”, a explicat Tudor Mocuța, director IT& New Bussines al MPG, companie care se poziționează drept lider în piața locală din punct de vedere al creării și coordonării de platforme complexe de evenimente sportive pentru amatori.
Astfel, din martie până în noiembrie, fiecare persoană se poate bucura de mișcare și își poate demonstra spiritul sportiv în cadrul proiectelor MPG și la campionatele pe echipe Romanian Corporate Sports – www.corporatesports.ro: fotbal, tenis de câmp, baschet, tenis de masă, ciclism, alergare, pub games și karting, desfășurate în diferite locații din București.
“Cu MPG se face mișcare în primul rând pentru recreere, dar totodată se construiesc amintiri frumoase, se leagă prietenii și se formează comunități, se trăiesc emoții intense, se creează legături profesionale și, uneori, se fac afaceri noi. Toate proiectele noastre se bazează pe concepte moderne de a face sport, care țintesc formarea unui obicei sănătos și plăcut, iar evenimentele sunt adaptate abilităților oricărui participant și au o importantă componentă de entertainment”, a adăugat Tudor Mocuța.
Dacă ești dornic să intri într-o astfel de comunitate, tot ceea ce trebuie să faci este să îți mobilizezi colegii de birou, să descoperi ce pasiuni sportive aveți în comun și să accesați împreună oferta Romanian Corporate Sports. Angajații oricărei companii, ce activează în București, pot beneficia de o ofertă sportivă personalizată, iar aceasta devine avantajoasă mai ales dacă aceștia aleg mai multe competiții la care să ia parte pe durata unui an. Peste 200 de companii au accesat până în prezent ofertele sportive ale MPG și au îndrăgit conceptul de Sportainment. La nivelul unor companii din România există chiar o preocupare deosebită pentru promovarea mișcării și atragerea angajaților către sport și distracție.
“Am inițiat un club sportiv dedicat oamenilor din companie, Catena Racing Team. Acum, la doi ani de activitate, pot spune că este o reușită. S-au creat multe prietenii, am petrecut multe clipe frumoase împreună și am obținut multe trofee în cadrul competițiilor organizate de MPG. Este o mare bucurie pentru mine să vad ce frumos s-a concretizat această idee și ce bine a fost adoptată de colegii mei”, a povestit Radu George, director general al Fildas Group.
Este evident că și firmele se bucură de rezultate importante de pe urma acestei investiții în pachete sportive pentru angajații lor, iar printre acestea se numără: apreciere din partea oamenilor pentru că răspund pasiunii lor; reducerea stresului și consolidarea echipei; menținerea stării bune de sănătate a salariaților și reducerea absenteismului prin concedii medicale; recunoaștere și promovare prin performanțele sportive ale angajaților.
“Ne-am format o echipă, ne cunoaștem și pot spune că meciurile au fost destul de ușoare și relaxante. Avem încredere în noi, dar presiunea este destul de mare pentru că ne dorim să și câștigăm. Am fost pe primul loc în competițiile trecute și trebuie acum să încercăm să ne menținem pozitia de echipă campioană. Întotdeauna sportul unește oamenii, iar în urma acestor competiții s-au legat prietenii și ajută la crearea unui spirit de echipă si la o colaborare mai bună”, a subliniat Alexandru Olariu, căpitan de echipă și angajat al IBM România.
În prezent, MPG coordonează cinci sisteme sportive bazate pe conceptul de Sportainment: Tenis Partener – www.tenispartener.ro și Tenis10 – www.tenis10.ro, destinate adulților și copiilor pasionați de tenis; Riders Club – www.ridersclub.ro, un sistem de competiții de ciclism mountain bike desfășurate în zone pitorești din țară, la șes, deal și munte; RUNFEST – www.runfest.ro, o platformă de concursuri de alergare în pădure; Romanian Corporate Sports – www.corporatesports.ro, sistemul de campionate pe echipe prin care angajații firmelor pot avea acces la întreaga ofertă sportivă. Totodată, MPG a creat și un eveniment unic, în care oamenii sunt provocați să își testeze limitele într-un mod distractiv, și anume URBATLON – www.urbatlon.ro, o cursă de alergare cu obstacole, organizată anual la Arena Națională din București.
Echipele care se înscriu la început de an în Romanian Corporate Sports se vor bucura de oferte speciale. Pentru mai multe detalii, vizitați www.corporatesports.ro, dar și www.mpg.com.ro pentru a vedea proiectele sportive ale MPG, destinate publicului amator. Pentru o ofertă personalizată și a afla calendarul de evenimente 2016 vă puteți adresa la: corporate@mpg.com.ro.