Pauza celui mai popular eveniment sportiv din Statele Unite, finala Ligii Nationale de fotbal american (NFL), a devenit campul de lupta al marilor companii care vor sa-si promoveze produsele. De aceea si pretul unui clip publicitar a urcat la cote extraordinare.
Finala NFL de anul acesta, a 42-a din istorie, care se va disputa duminica noapte pe stadionul ‘University of Phoenix din Arizona, va opune echipele New England Patriots si New York Giant. Spectacolul, care se va transmite in 200 de tari, va aduce peste 150.000.000 $ magnatului Rupert Murdoch, prin intermediul televiziunii Fox, cea care detine dreptul de transmisie a partidei. Pana acum s-au vandut 90% din cele 63 de spatii publicitare disponibile, ce vor fi difuzate in pauza dintre reprize. Costul mediu al unui slot a fost de 2.700.000 $ pentru 30 de secunde de emisie, iar pretul ultimelor spatii publicitare ramase nevandute a urcat pana la 3.000.000 $. Liderul la acest capitol e producatorul de bere Anheuser- Busch, care a platit 18.000.000 $ pentru 4 minute in pauza.