La întâlnire au participat toţi factorii implicaţi în organizarea acestui eveniment sportiv internaţional, printre care s-au numărat chestorul principal Petre Toba, din cadrul MAI, subsecretarul de stat ţn Ministerul Sănătăţii, Raed Arafat, preşedintele FRF, Mircea Sandu, reprezentanţi ai Ambulantei Bucuresti, ISU, Poliţia Rutieră, Jandarmerie, Poliţia Locală etc. precum şi toate direcţiile din Primaria Capitalei care se ocupă de buna organizare a evenimentului.
Directorul general al Poliţiei Capitalei, chestorul principal Lucian Guran, a declarat că efectivele au fost suplimentate cu 500 de studenţi ai Academiei de Poliţie şi că agenţi în civil vor acţiona în centrul oraşului pentru prevenirea eventualelor infracţiuni. ”În zonele aglomerate vor exista poliţişti vorbitori de limba engleză şi spaniolă”, a declarat chestorul Lucian Guran.
În ceea ce priveşte asistenţa medicală şi eventualele situaţii de urgenţă, subsecretarul de stat în Ministerul Sănătăţii, Raed Araft, a dat asigurări că planul de organizare a acestui segment este finalizat: “În interiorul stadionului vor exista 29 de echipe de paramedici, dotate cu aparatura de prim ajutor. În toate zonele aglomerate (fan zone-uri, centrul orasului si zonele adiacente stadionului ) vor exista ambulanţe SMURD. Avem în total 120 de medici, o parte dintre aceştia fiind aduşi din ţară.
De asemenea, s-a stabilit ca salubrizatorii să-şi intensifice activitatea şi să aibă în vedere salubrizarea permanentă a zonelor centrale şi a celor din jurul Arenei Naţionale şi să intervină în noaptea de după finală. Totodată, edilul şef i-a cerut reprezentantului Directiei de Utilităţi din cadrul Primăriei să se asigure de buna funcţionare a iluminatului public, de existenţa în număr suficient a toaletelor ecologice şi a apei potabile în zonele aglomerate.