Pentru a avea o audiență numeroasă la meciurile de acasă din acest retur, conducerea echipei FC Botoșani, care speră să califice echipa în Cupele Europene, a hotărât să aplice o metodă inedită de atragere a propriilor suporteri.  Noua strategie de marketing adoptată de conducerea clubului constă în acordarea unei subvenții de 50% pentru suporterii din mediul rural și un abonament pentru întreg returul la doar 50 de lei, informează gazetabt.ro.

Dacă noua strategie de marketing implementată de conducerea clubului s-a dorit a fi un ”boom” în comunitatea botoșăneană, răspunsul oficialităților a fost unul neașteptat. Viceprimarul municipiului Botoșani, Cosmin Andrei, a criticat dur decizia finațatorului Valeriu Iftime, afirmând că este o strategie sinucigașă de marketing, care încurajează mai degrabă transportul interjudețean decât fotbalul:

”Dezaprob total decizia domnului Iftime sau a conducerii clubului de a acorda o subvenție de 50% pentru suporterii din mediul rural care se prezintă la meci, nemaivorbind de faptul că au propus o variantă de abonament pentru retur, în cuantum de 50 de lei, care, din punctul meu de vedere, este o strategie sinucigașă de marketing. În momentul în care suporterii au plătit 300 sau 500 de lei pentru întreg sezonul, acum în retur se vine cu această variantă.

Dacă vreți să fac un spirit de glumă, consider ca domnul Iftime încurajează mai degrabă transportul interjudețean decât fotbalul. Dacă mai vreți să fac o glumă, când a venit Steaua și s-a pus prețul biletului de 100 de lei, au venit cu o facilitate în ultima zi, că nu vindeau biletele: au oferit suporterilor care și-au achiziționat bilet un al doilea bilet. Aceasta este o facilitate pentru supraponderali, să înțeleg, altfel nu pot să o clasific, iar prin atitudinea aceasta de marketing dorește să taie găina care face ouă de aur, pentru că suporterii vor fi nemulțumiți și nu își vor mai cumpăra abonamente”, a precizat viceprimarul Cosmin Andrei pentru gazetabt.ro.

 

 

 
 

Urmărește-ne pe Google News