Compania germană de comerț cu amănuntul Aldi a repostat practic o postare a unui utilizator X și a comentat: „Arăți grozav în seara asta, iubito, ‌Lidl GB”. Postarea s-a viralizat rapid și a strâns peste 127.000 de vizualizări.


https://twitter.com/AldiUK/status/1818342802066927812?ref_src=twsrc%5Etfw 

Unii utilizatori au explicat că e doar o coincidență faptul că roșu, galben și albastru, culorile steagului României, care compun designul coloristic al echipamentelor românilor la Jocurile de la Paris, sunt identice cu cele ale lanțului Lidl.

La o zi distanță după postarea Aldi GB, Lidl a răspuns, de asemenea, printr-o postare pe contul de X.


https://twitter.com/LidlGB/status/1818382535077830663?ref_src=twsrc%5Etfw 

„Când fostul tău îți răspunde la povești cu DM-uri, la 2 dimineața!” (DM se referă la mesaje directe trimise cu scopuri romantice pe rețelele de socializare, n.red.), a scris Lidl pe contul de pe rețeaua de socializare.

Urmărește-ne pe Google News