Forul fotbalistic continental a decis monitorizarea dezvoltării și implementării strategiei comerciale și de marketing pentru competițiile în care sunt implicate primele reprezentative europene printr-un grup de lucru din care mai fac parte reprezentanții federațiilor din Anglia, Franța, Germania, Olanda sau Belgia.
În contextul în care se apropie un nou ciclu de vânzare a drepturilor comerciale pentru competițiile la nivel de echipe naționale, 2022-2028, UEFA a constituit un grup de lucru dedicat strategiei pentru Campionatele Europene, preliminariile Campionatelor Europene și ale Cupei Mondiale pe zona europeană și Liga Națiunilor.
Obiectivul este crearea unui program comecial prin contribuția federațiilor naționale, astfel încât să se asigure optimizarea rezultatului pentru toate părțile implicate în acest amplu proces comercial și de marketing.
Prima întâlnire a grupului de lucru va avea loc la finalul lunii august, în Monaco, cu prilejul evenimentului UEFA dedicat tragerii la sorți pentru competițiile continentale de club.
Iată componența acestui grup de lucru: Florence Hardouin (Franța), Mark Bullingham (Anglia), Denni Strich (Germania), Răzvan Burleanu (România), Jean-Paul Decossaux (Olanda), Peter Bossaert (Belgia), Kadir Kardaș (Turcia), Kaspars Gorkss (Letonia).