A fost în pericol să piardă o mână
Cariera de pilot a lui Kubica a fost presărată cu accidente, unele dintre ele foarte grave. În 2007, pe când concura în Marele Premiu al Canadei la Formula 1, monopostul său a intrat în coliziune cu cel condus de Jarno Trulli (Toyota) şi
”a zburat” peste pistă şi s-a izbit violent de un parapet. Cu toate că avea o viteză de 230 km/h în momentul în care s-a produs ciocnirea Kubica a scăpat ca prin minune, rănile fiind totuşi minore. El a suferit un traumatism cranian şi o entorsă la picior.
În 5 februarie 2011, pe când participa la un raliu, în Italia, polonezul a suferit mai multe fracturi la mâna şi piciorul drepte. Accidentul i-a pus în pericol cariera de pilot, medicii estimând iniţial că polonezul va spune adio Formulei 1. El a fost supus atunci la cinci intervenţii chirurgicale. Chiar în ziua accidentului, medicii i-au revascularizat braţul. Apoi, în 10 februarie, a fost operat timp de nouă ore la picior, umăr şi partea posterioară a humerusului. La 21 februarie, Kubica a fost supus unei a treia intervenţii chirurgicale, care a durat opt ore şi a vizat tot partea posterioară a humerusului drept, iar la 12 martie 2011 a fost operat timp de trei ore la cot. El a petrecut aproape două luni şi jumătate în spital după accident, fiind externat la sfârşitul lunii aprilie. Ultima intervenţie a fost în august 2011.
Kubica nu a fost părăsit de ghinion nici anul trecut. În ianuarie, el a căzut pe gheaţă în localitatea italiană Pietrasanta şi a suferit o fractură la piciorul drept, acelaşi care a fost afectat şi la accidentul suferit în februarie 2011. Accidentul nu a fost confirmat de anturajul pilotului, însă presa italiană a citat surse din mediul medical în care a fost tratat polonezul.