Horaţiu Savu şi-a descoperit mania pentru maşinile de curse la vârsta de 18 ani. Aşa au început experimentele sale pe automobile, prima “pacientă” fiind o Dacia 1100, primită de la părinţi. Cu această maşină a debutat în 1994 la Campionatul Naţional de Raliuri, iar între 1997 şi 2000 a avut la dispoziţie un Ford Escort Cosworth, cu care a obţinut şi cele mai bune rezultate: locul 3 la Grupa N în 1997 şi campion naţional în 2000, la grupa H.
În 2001, Savu a avut nevoie de bani şi şi-a vândut maşina de curse.
A vândut două case pentru maşini
Cinci ani mai târziu, “mort” fără adrenalina din timpul curselor, Savu a făcut un gest nebunesc. Şi-a vândut două case pe care le avea în Cluj şi şi-a cumpărat o nouă maşină de curse, un Mitsubishi Evo Lancer 9, cu care a revenit în circuit. “Am dat 30.000 de euro pe bolid, dar am mai investit 120.000 de euro în el. Mi-am făcut un calcul şi, în ultimii 4 ani, am băgat 250.000 de euro în maşinile de curse”, spune Savu.