Scandalul din jurul banilor de la televiziunea care a câştigat drepturile TV pentru următorii 5 ani a creat isterie printre preşedinţii de cluburi, care, în unanimitate, au prorocit finalul unei epoci. Chiar şi Gino Iorgulescu, şeful LPF, cel care a dat drepturile TV fără licitaţie, spunea zilele trecute că nu ştie dacă în sezonul viitor mai poate strânge 12 echipe la startul campionatului. Mai multe detalii despre această situaţie, AICI.
Iată însă şi poziţia televiziunii:
Din retur, cele două competiţii sunt împachetate şi prezentate în emisiuni găzduite de noile studiouri ale LOOK TV şi LOOK PLUS
18.12.2014 – Bucureşti – intrarea în pauza competiţională din „Liga 1” şi “Cupa Ligii” oferă LOOK TV şi LOOK PLUS ocazia relocării din studiourile temporare în noile studiouri. Acestea vor deservi toate formatele de emisiuni sportive şi cu precădere pe cele pe teme fotbalistice planificate pe durata contractuală a drepturilor de media.
Pauza competiţională oferă echipelor LOOK TV şi LOOK PLUS un răgaz bine-venit pentru îndeplinirea planurilor de dezvoltare avute în vedere prin relocarea studiourilor temporare în noile studiouri, care vor deservi întreaga perioadă contractuală de cinci ani a competiţiilor sportive transmise de cele două posturi. Activităţile întreprinse în perioada pauzei competiţionale urmează un plan bine-stabilit de îmbunătăţire a conţinutului şi imaginii celor două posturi TV şi tocmai de aceea, conducerile LOOK TV şi LOOK PLUS au luat la cunoștință cu surprindere de articolul publicat în 17 decembrie de Prosport ce pare punctul culminant al unei întregi campanii de defăimare conduse în ultimele luni de această publicaţie împotriva LOOK TV şi a LOOK PLUS.
În legătură cu atacurile publicate, dorim să rectificăm informaţia, atrăgând atenţia asupra calendarului fotbalistic şi asupra faptului că se intră în pauză competiţională, pauză de care managementul celor două posturi profită pentru a respecta planul de dezvoltare şi îmbunătăţire a conţinutului şi imaginii oferite de cele două posturi TV în vederea creşterii audienţei şi a interesului publicului faţă de transmisiunile sportive. În aceaşi idee, dorim să menţionăm că obligaţiile salariale sunt plătite la timp, iar facturile furnizorilor sunt achitate – ca în orice business ce funcţionează normal- la final de lună, pe măsură ce înregistrăm la rândul nostru încasările pe baza serviciilor prestate.
Acest articol, precum şi altele din campania de defăimare condusă de Prosport împotriva posturilor ce transmit meciurile din “Liga 1” şi “Cupa Ligii” nu reprezintă un demers jurnalistic profesional ce ar trebui să caracterizeze obiectivitatea şi realitatea informaţiilor oferite cititorilor. Ele doar promovează speculaţii nefondate ce nu sunt de natură să conducă la atingerea dezideratului declarat de a proteja fotbalul românesc. Astfel, acestea par mai degrabă menite să servească unor interese comerciale şi să impună cluburilor de fotbal ideea total greşită că sunt în situaţia de a a fi constrânse să renunţe la un contract ferm pe 5 sezoane semnat pe cea mai mare sumă din istoria fotbalului românesc şi să accepte în loc orice altă ofertă indiferent de cât de scăzută ar fi.
Apreciem şi sprijinim dorinţa de informare corectă şi obiectivă a cititorilor. Credem însă cu tărie că publicul este mai degrabă interesat de informaţii reale şi de subiecte cu substanţă care privesc sportul în general şi fotbalul în particular, decât de detaliile lipsite de importanţă legate de aspectele organizatorice din perioada unei pauze competiţionale.
Departament PR & Comunicare,
LOOK TV/LOOK PLUS