– Calificarile vor fi tinute in doua sesiuni. Prima – sambata dupa-amiaza, iar cea de-a doua – duminica dimineata, cu patru ore inaintea cursei. Stabilirea grilei se va face prin cumularea timpilor obtinuti de fiecare pilot.
– Cauciucurile trebuie sa fie folosite atat in calificari, cat si in cursa. Opririle la standuri vor arata un pic diferit, cu mai putini mecanici implicati in proces, din moment ce un pit stop poate fi efectuat fie si doar pentru realimentarea cu combusitibil. Pneurile pot fi inlocuite doar in caz de pana sau de distrugere.
Programul “Marelui Circ”
– Australia – Melbourne (6 martie, ora 5.00)
– Malaysia – Sepang (20 martie, 9.00)
– Bahrein – Shakir (3 aprilie, 14.30)
– San Marino – Imola 24 (aprilie, 15.00)
– Spania – Barcelona (8 mai, 15.00)
– Monaco – Monte Carlo (22 mai, 15.00)
– Europa – Nürbürgring (29 mai, 15.00)
– Canada – Montreal 12 (iunie, 20.00)
– SUA – Indianapolis (19 iunie, 21.00)
– Franta – Magny-Cours (3 iulie, 15.00)
– Marea Britanie – Silverstone (10 iulie, 15.00)
– Germania – Hockenheim (24 iulie, 15.00)
– Ungaria – Budapesta (31 iulie, 15.00)
– Turcia – Istanbul 21 (august, 15.00)
– Italia – Monza (4 septembrie, 15.00)
– Belgia – Spa-Francorchamps (11 septembrie, 15.00)
– Brazilia – Interlagos (25 septembrie, 20.00)
– Japonia – Suzuka (9 octombrie, 8.30)
– China – 16 octombrie
Shanghai (9.00) – ora de incepere a curselor este ora Romaniei.