Etapa austriacă, ultima din calendarul European Rally Trophy, a contat și ca etapă în Campionatele Naționale din Austria și Ungaria. Cu peste 100 de echipaje la start și un traseu mixt, asfalt în prima zi și macadam în ziua a doua, Waldviertel Rally a fost una dintre cele mai solicitante etape pentru echipajul Sebastian Barbu/Sergiu Itu, din acest sezon în care au concurat cu un Mitsubishi Lancer EVO X pregătit de Colina Motorsport.
Prima zi a fost una mai scurtă cu 6 probe speciale și o lungime de 52,04 km. Sebastian Barbu a început în forță, dar a făcut o greșeală și a fost foarte aproape să abandoneze. “Am riscat puțin prea mult și am pierdut peste un minut și jumătate. Am avut noroc pentru că pe aceeași porțiune au abandonat câteva echipaje, dar din fericire noi am reușit să ajungem cu bine în parcul de service unde echipa tehnică de la Colina Motorsport a rezolvat toate problemele și am putut continua raliul”, a spus Sebastian Barbu, care se afla pe locul 12 în clasamentul general la finalul primei zile.
Ziua a doua, pe macadam, a decurs mult mai bine pentru echipajul românesc. Sebastian Barbu și Sergiu Itu au crescut ritmul de la o probă la alta și în final au reușit să termine pe locul secund în clasamentul European Rally Trophy și pe locul 4 în clasamentul general al Waldviertel Rallye. “Sunt foarte fericit că am reușit să terminăm sezonul cu un rezultat atât de bun. Atât eu, cât și Sergiu, ne-am depășit limitele fizice și psihice la această etapă. A fost un raliu în care am învățat multe și care cu siguranță ne va ajuta să ne îmbunătățim performanțele în viitor”, a mai adăugat Sebastian Barbu