Criza financiară din România pare să fi lovit puternic şi în lumea fotbalului. În familia Trică efectele crizei se fac simţite, dar soţia fotbalistului proaspăt transferat la Anorthosis Famagusta spune că a găsit deja soluţia salvatoare: încurajarea achiziţionării de produse autohtone. Lorena Trică a făcut deja primul pas şi şi-a cumpărat, în urmă cu două zile, o Dacia Sandero, cel mai nou model fabricat în România.

“Sunt foarte încântată de noua mea maşină, pe care o voi folosi numai în oraş. Pentru drumuri lungi voi merge cu maşina pe care o aveam deja, un BMW. Oricum, mai nou, eu sunt adepta autoturismelor fabricate la noi şi mi-aş dori ca tot mai mulţi români să le prefere. Aş vrea ca gestul meu să-i încurajeze şi pe alţii să procedeze la fel”, spune soţia lui Trică.

«Eugenia» e marca preferată

Atunci când se declară fan al produselor “made in Romania”, Lorena se referă la tot ce achiziţionează în ultima vreme. “Am decis să cumpăr doar ceea ce se produce în România. Mi se pare foarte important în acest moment. Am renun- ţat, de exemplu, să cumpăr dulciuri făcute în străinătate. Chiar acum le-am luat copiilor biscuiţi Eugenia şi au fost încântaţi, pentru că le plac. Ne adaptăm la situaţia economică”, mărturiseşte soţia lui Eugen Trică.

 
 

Urmărește-ne pe Google News