„Este minunat să văd cât de mult a urcat în clasament în ultimele 14 luni”, a declarat Morales, pentru Ziare.com.
Fan declarat al tenisului, Morales a explicat de ce Halep nu se bucură de o atenţie mai mare din partea sponsorilor: „Cu siguranţă ar fi fost un produs de marketing mai bun dacă era din China sau SUA, în locul unei pieţe mici precum România. Totuşi, jucătorii care câştigă constant devin staruri internaţionale, indiferent de locul unde s-au născut. Novak Djokovici este un exemplu care susţine această teorie”.
Jurnalistul american a criticat deciziile sponsorilor importanţi, care nu şi-au îndreptat atenţia către Halep. Morales a găsit cheia care o poate ajuta pe campioana noastră în relaţia cu marile companii: „Este păcat că sponsorii nu pot sau nu vor să-şi aleagă ţintele în funcţie de calităţile, talentul şi rezultatele jucătorilor de tenis, dar dacă Simona va câştigă multe trofee va schimba asta. Dacă Simona începe să câştige turnee de Grand Slam şi dovedeşte că nu este o întâmplare va înregistra un boom în relaţia cu sponsorii”.
Americanul are şi o veste bună pentru Halep: „Dacă Simona câştigă US Open sau alt turneu de Grand Slam, va încasa bonusuri uriaşe. De asemenea, va urma un nou contract de sponsorizare cu o firmă care produce rachete de tenis. Totusi, trebuie să câştige mai multe turnee de Grand Slam pentru a avea cu adevărat un impact în relaţia cu sponsorii. Aceasta a fost şi problema Petrei Kvitova: a ajuns sus, dar nu a avut constanţă la turneele de Grand Slam”.
Miguel Morale s a încheiat cu un elogiu la adresa jucătoarei din România: „Simona este o jucătoare fantastică, una dintre cele mai bune din generaţia sa”.