Până la următorul turneu, cel din Dubai, care va debuta pe 17 februarie, Simona Halep a revenit în țară.
Între două antrenamente, Simona Halep s-a hotărât să investească și în propra imagine, sportiva aflată pe locul 2 în topul WTA urmând să-și lanseze propriul parfum.
Lansarea oficială va avea loc joi, însă produsul urmează să fie distribuit publicului la începutul lunii martie.
Parfumul Simonei Halep se va numi ”Her Story” și va fi produs de către firma de cosmetice Avon, notează Eurosport.
„Am reușit și am realizat că viața mea este despre cât de frumos îmi trăiesc fiecare capitol din poveste. Ce au în comun tenisul și frumusețea? Încrederea. Încrederea că atunci când port aroma care mă definește, îmi pot împlini cele mai nebune visuri”, a anunțta Simona Halep.
Sportiva a adăugat: ” Her Story m-a cucerit din prima clipă. Este semnătura mea personală care îmi amintește în fiecare zi că imposibilul devine posibil”.
În ceea ce privește noul parfum, acesta are în componență floare de iris, piper roz și patchouli. Cât despre preț, se pare că acesta s-ar situa undeva în jurul sumei de 50 de lei.
Cu 35,852,794 de dolari obținuți din tenis, Simona Halep câștigă sume importante și din contractele de publicitate.
Astfel, sportiva aflată pe locul 2 în topul jucătoarelor profesioniste de tenis are nu mai puțin de nouă sponsori: Nike, Mercedes-Benz România, Dorna, Dedeman, Avon, Hublot, Banca Transilvania, Rexona și Wilson.