În palmaresul sportivei din Constanța figurează, printre altele, două turneee de Mare Șlem, Roland Garros 2018 și Wimbledon 2019.

Cu toate acestea, Simona Halep nu are ”noroc” de bani din contracte de sponsorizare.

Astfel, după ce Adidas nu i-a mai prelungit contractul Simonei, aceasta a jucat o perioadă fără sponsor, până a bătut palma cu Nike.

Conform contractului, Simona Halep încasează acum de la actualul sponsor 1,7 milioane de dolari pe an.

În plus, Nike îi oferă Simonei Halep un bonus financiar de 1 milion de dolari, pentru fiecare turneu de Mare Șlem câștigat.

De curând, Simona Halep a fost ”surclasată” de o sportivă de doar 18 ani la capitolul sponsorizare.

Aceeași firmă de echipament sportiv care-i oferă Simonei 1,7 milioane de dolari pe an, a semnat cu jucătoarea de tenis din Statele Unite Amanda Anisimova, 18 ani, pentru un contract fabulos.

Este vorba despre 70 de milioane de dolari, care vor fi virați de Nike în următorii opt ani.

Astfel, Amanda Anisimova câștigă anual 8,75 de milioane de dolari, adică de peste cinci ori mai mult decât Simona Halep!

Asta în condițiile în care, cu Simona Halep în echipă, firma de echipament sportiv a dat lovitura, reușind a treia cea mai bună afacere din istoria brandului, după ce constănțeanca a câștigat Roland Garros 2018 și Wimbledon 2019.

În acest top 3 Nike, Simona Halep a fost depășită doar de Serena Williams și de Pete Sampras.

 
 

Urmărește-ne pe Google News