”Între timp s-a aflat motivul real al refuzului din partea Adidas de a mai sponsoriza pe tenismena româncă. CEO-ul de la Adidas nu vrea ca imaginea companiei sale să fie asociată cu o persoană religioasă, știut fiind faptul ca Simona își face cruce la începutul fiecărui meci, cât și la sfârșit. În plus ea poartă mai mereu o cruce la gât. Aceasta este educația primită în special de la mama ei, care este foarte credincioasă și face parte din tradiția aromânilor”, scriu romanortodox.info și noutaticrestine.ro, care au preluat informația, la rândul lor, din surse mai puțin credibile.
În toate călătoriile sale, Simona are asupra ei o iconiţă sfinţită care o linişteşte, atunci când e departe de casă.
”Credinţa e ceva foarte important în viaţa mea. Cred în Dumnezeu. Nu mă duc la biserică în fiecare săptămână, pentru că nu este stilul meu, dar cred în El, și am icoane cu mine și cred în ele”, a explicat Simona.
Ilie Năstase nu crede în varianta apărută pe piață, crezând că este vorba despre un fake news produs de o minte bolnavă. ”E o mare prostie. Ar da rău pentru Adidas, dacă ar face așa ceva. Există un comunicat oficial? Părerea mea pentru faptul că Adidas nu a prelungit contractul cu Halep este că are prea multe jucătoare”.
Ilie Năstase este imaginea Adidas de mulți ani. Ilie Năstase este de peste 40 de ani imaginea Adidas. Horst Dassler, fiul lui Adi Dassler, făcea o mutare îndrăzneaţă, în 1973. Deşi multe voci i-au şoptit lui Horst că Ilie Năstase ar reprezenta o mutare neinspirată pentru Adidas, fiul fondatorului companiei avea să pună parafa pe contractul lui ”Nasty”. Tenismenul care avea să devină numărul unu mondial primea de la Adidas 5.000 de dolari anual (aproximativ 28.000 de dolari în zilele noastre), pe o perioadă de patru ani.
Adidas a vândut peste 60 de milioane de perechi de încălţăminte, care purtau numele lui Ilie Năstase (20 de milioane) şi Sam Smith (40 de milioane) atât timp cât cei doi au fost în activitate.
În 2011, Adidas îl suna pe Nasty pentru a face un model de tricou personalizat cu degetul mijlociu îndreptat spre arbitri, pe vremea când tensimenul român încă activa. Cum Nasty le-a dat “ok-ul” celor de la Adidas, compania a început producţia. Tricourile apar pe diferite site-uri cu articole vestimentare de unde pot fi achiziţionate.
Teoria este demontată și de faptul că letona Jelena Ostapenko, sponsorizată de Adidas, poartă la gât o cruciuliță.