Suma pe care noul sponsor al Simonei Halep o plătește liderului din tenis. Nike i-ar fi plătit româncei 2.000.000 $ pe an.
ACTUALIZARE 11 februarie. Tennis World USA, o respectată publicaţie de specialitate din Statele Unite, anunţă că Simona Halep va încasa 1,7 milioane de euro anual de la Nike, cu 800.000 de euro mai mult decât suma pe care o lua de la Adidas.
ACTUALIZARE 10 februarie. Antrenorul australian Darren Cahill confirmă că Nike e noul sponsor tehnic al elevei sale.
Hmmm…. I spy with my little eye a SWOOSH ✊😍
So, anything new happening in your world that youd like to tell us, Simo? 🤨😃🙊👇🙈👊 pic.twitter.com/vpEA6ZagAw
— Darren Cahill (@darren_cahill) February 9, 2018
ACTUALIZARE 9 februarie. Simona Halep a lămurit lucrurile în privinţa noului sponsor tehnic.
„Nu a fost nicio problemă că sunt româncă. Până acum am fost apreciată şi am avut contracte destul de bune, chiar dacă sunt româncă. Lumea mă apreciază pentru ce fac în teren şi cum mă comport în afara lui. Pur şi simplu a fost o lună în care am jucat fără firmă pe echipament pentru că aşa am hotărât împreună cu oamenii care lucrează cu mine.
De la 1 februarie am vrut să port ce-mi place, iar acum port ceea ce-mi place. Sunt multe contracte pe care aş putea să le semnez. Vreau să fiu sigură de ceea ce aleg şi vreau să fie sigură că ceea ce port mă defineşte şi îmi place. O să vă spun exact atunci când trebuie. Asta se va întâmpla foarte curând” – a spus Simona Halep. într-un interviu acordat pentru Telekom Sport.
ACTUALIZARE 9 februarie. Simona Halep a efectuat astăzi primul antrenament după finala pierdută la Australian Open. Mai important însă, echipamentul pe care l-a folosit arată clar cine va fi noul său sponsor.
ACTUALIZARE 9 februarie. Simona Halep a ajuns la un acord cu Nike, cel mai important brand de echipament sportiv din lume, anunţul oficial urmând a veni luni. În acelaşi timp, Nike încearcă să pună presiune pe Maria Şarapova. Brandul nu a renunţat la serviciile rusoaicei în perioada când aceasta a fost suspendată pentru dopaj, dar acum s-a intrat în ultimul an de contract.
ACTUALIZARE 7 februarie. Despărțită de Adidas în ultima zi a anului trecut, Simona Halep a purtat un trening marca Nike, la sosirea în Cluj-Napoca. Simbolul americanilor era vizibil pe pantaloni.
”Nike îi oferă 1.300.000 de euro pe an. Este numărul unu pe teren, dar din punct de vedere financiar este în urma mai multor jucătoare”, a scris jurnalul spaniol El Pais.
Constănţeanca a fost pusă în situații penibile la primul turneu al anului, cel de la Shenzen, China: a purtat un echipament fără logo-ul vreunei firme de echipament sportiv, iar la dublu, unde a îmbrăcat o fustiță Adidas, a acoperit cu markerul sigla firmei germane.
Simona Halep a jucat finala Australian Open purtând o ţinută comandată pe internet. ”Am trimis o fotografie… este vorba despre un site, un site din China. Unul dintre managerii mei m-a ajutat, iar în 24 de ore am avut echipament. Totul perfect. Am căutat pe internet, acum găsești totul pe internet. Am fost puțin stresată. Mi-am ales modelul, e destul de simplu, dar arată bine în opinia mea. Mi-a plăcut”, a spus Simona Halep la Melbourne.
Se pare că liderul WTA s-a înţeles cu gigantul Nike, care îi are sub contract, printre alţii, pe Rafael Nadal, Roger Federer, Serena Williams sau Maria Şarapova.
Contractul cu Adidas (2014-2017) a valorat în jur de 700.000 de euro pe an. Surse din piaţă susțin că Simona ar primi acum cel puțin dublu.
ACTUALIZARE 6 februarie.””Sunt pe cale să aleg o altă firmă pentru echipament, și o voi face în curând”, a spus Simona, pentru ProTV.
ACTUALIZARE 5 februarie. Ion Ţiriac a dezvăluit că sponsorii se bat pentru a semna cu Simona Halep încă din prima zi în care sportiva noastră a încetat să mai colaboreze cu Adidas. „Întrebaţi-o! Stau la poartă acolo. Trebuie doar să aleagă. Putea în prima zi, a doua zi. Cred că a venit timpul să aleagă şi cred că o şi face”, a spus Ion Ţiriac, la gala auto pe care a organizat-o.
Românca de 26 de ani are două oferte foarte importante, ambele depăşind două milioane de euro pe an. Cele două firme de echipament sportiv sunt Under Armour şi New Balance. O decizie finală va fi luată de Simona în următoarele zile.
ACTUALIZARE 1 februarie. Cele două firme care luptă cot la cot pentru a obţine semnătura finalistei de la Australian Open sunt Under Armour şi New Balance. E de aşteptat ca Simona să ia o decizie în următoarele zile, chiar înainte turneului de la Doha (12 – 17 februarie).
Halep va continua să se încalţe cu pantofi sport de la fostul sponsor tehnic Adidas. Asta cel puţin până când noua firmă îi va oferi o pereche de încălţări speciale, informează digisport.ro.
Astfel se va încheia cât mai curând povestea legată de faptul că o jucătoare de valoarea ei nu are sponsor tehnic. Românca a fost primul numărul unu mondial care s-a prezentat la un turneu de Grand Slam în această postură.
Halep a ajuns în această situaţie după ce le-a solicitat celor de la Adidas un contract de două milioane de euro pe an.
ACTUALIZARE 31 ianuarie. Sponsorizată timp de 4 ani de Adidas, Halep a întrerupt colaborarea cu Adidas la sfârşitul anului trecut, după o perioadă de negocieri în urma cărora cele două părţi nu au ajuns la un acord. Conform presei din Australia, reprezentanţii Simonei Halep nu au fost mulţumiţi de oferta iniţială făcută de Adidas pentru prelungirea contractului şi au oprit discuţiile pentru a căuta o nouă înţelegere, convinşi că pot obţine o sumă mai mare de la alt producător de echipament.
Lucrurile nu au stat însă aşa, iar cei din echipa fostului lider WTA au revenit la masa negocierilor cu Adidas, dispuşi să accepte oferta iniţială. Din păcate, producătorul german îşi făcuse alte planuri între timp şi i-au informat pe reprezentanţii Simonei că nu mai pot egala nici oferta iniţială, anunţă site-ul 24australia.xyz
”Când au văzut că nu găsesc un angajament la nivelul celui cerut de la Adidas, cei din echipa Simonei s-au întors la producătorul german, căutând o soluţie de mijloc. Dar nu a mai fost posibilă o colaborare, Adidas alocând deja bugetul pentru 2018”, notează 24australia.xyz.
Acum, Halep pare aproape de un contract cu Nike, în condiţii superioare celui avut cu Adidas până în trecut, dar sub suma pe care şi-ar fi dorit să o obţină iniţial (2 milioane de euro). Conform informaţiilor publicate de presa internaţională, Nike ar urma să-i ofere sportivei din Constanţa 1,3 milioane de euro.
Simona Halep, analizată de englezi: ”Este ridicol să gândești că numărul 1 poate fi nesponsorizat”
ACTUALIZARE 27 ianuarie. Adidas a marcat victoria obţinută de Caroline Wozniacki în faţa Simonei Halep, în finala Australian Open, scor 7-6, 3-6, 6-4, cu o nouă postare elogioasă la adresa danezei, care se află sub contract cu producătorul german de echipament sportiv de mai bine de 10 ani. „O călătorie inegalabilă”, au scris cei de la Adidas pe Twitter, adaugând un colaj de imagini reprezentând drumul danezei spre primul trofeu de Mare Şlem din carieră. Nici de această dată, germanii n-au făcut nico referire la Simona Halep.
ACTUALIZARE 26 ianuarie. ”Este ridicol! Nu știu ce s-a întâmplat cu Adidas… Dar asta nu i s-ar fi întâmplat niciodată unui bărbat! Sunt sigură că Simona va găsi un nou sponsor, dar faptul că nu are unul este de neînțeles și incredibil pentru mine, în sensul negativ al cuvintelor”, a spus fosta mare jucătoare Martina Navratilova, într-un interviu acordat pentru Le Temps.
ACTUALIZARE 26 ianuarie. Simona Halep, care va juca sâmbătă în finală la Australian Open purtând o ţinută comandată pe internet, are acum o ofertă de la Nike de 1,3 milioane de euro pe an, informează El Pais. „Nike îi oferă 1,3 milioane de euro pe an, dar Halep continuă deocamdată în faimoasa sa rochie roşie. Este numărul unu pe teren, dar din punct de vedere financiar este în urma mai multor jucătoare”, scrie jurnalul spaniol.
ACTUALIZARE 13 ianuarie. Liderul mondial din WTA explică modalitatea prin care și-a achiziționat noul echipament, cel în care a câștigat primele două trofee din acest sezon! ”Am trimis o fotografie… este vorba despre un site, un site din China. Unul dintre managerii mei m-a ajutat, iar în 24 de ore am avut echipament. Totul perfect. Am căutat pe internet, acum găsești totul pe internet. Am fost puțin stresată. Mi-am ales modelul, e destul de simplu, dar arată bine în opinia mea. Mi-a plăcut”, a spus Simona Halep la conferința de presă din Melbourne!
Conform informațiilor Libertatea, se pare că ar fi vorba de producătorul chinez Peak. Halep va semna un contract în valoare de 1.000.000 de euro pe an.
Peak este și partenerul COSR!
ACTUALIZARE 13 ianuarie. Simona Halep face precizări.
”Dragi prieteni, in ceea ce priveste noul partener tehnic, de imbracaminte, doresc sa va anunt ca nu e nimic semnat deocamdata si ca managementul meu este inca in discutii cu mai multe companii iar in momentul in care se va concretiza ceva va asigur ca veti fi primii care veti afla. Partea de outfit este foarte importanta pentru mine si pentru personalitatea mea de aceea voi face foarte atent alegerile. Va multumesc”
Constănţeanca a fost pusă în situații penibile la în primul turneu al anului, cel de la Shenzen, China: a purtat un echipament fără logo-ul vreunei firme de echipament sportiv, iar la dublu, unde a îmbrăcat o fustiță Adidas, a acoperit cu markerul sigla firmei germane.
Deşi s-a speculat pe seama revenirii Simonei Halep la sponsorul din 2014, Lacoste, se pare că liderul WTA s-a înţeles cu gigantul Nike, care îi are sub contract, printre alţii, pe Rafael Nadal, Roger Federer, Serena Williams sau Maria Şarapova.
Contractul cu Adidas (2014-2017) a valorat în jur de 700.000 de euro pe an. Surse din piaţă susțin că Simona ar primi acum cel puțin dublu.
- Fila și-a prezentat echipamentul pentru Australian Open. Adidas a făcut deja show. Halep, tot fără sponsor
- Adidas și-a lansat colecția pentru Australian Open 2018. Simona Halep merge la Melbourne dezbrăcată!
- Ilie Năstase a explicat de ce Adidas vrea să renunțe la Simona Halep. Cine negociază noul contract al numărului 1 mondial / EXCLUSIV
- Simona Halep a rămas fără principalul sponsor tehnic. Cum a comentat managerul numărului 1 mondial