Luni, Marius a postat pe Instagram o imagine cu super-mașina BMW Seria 5 pe care a primit-o de la unul dintre principalii săi sponsori, Automobile Bavaria. ”Mă aștepta. Să conducem”, a scris tenismanul român alături de o fotografie în care apare lângă bolidul de lux de culoare neagră.
Potrivit listei de prețuri, o astfel de mașină poate costa între 50.000 și 80.000 de euro în România.
Marius Copil are un contract cu Automobile Bavaria și a mai primit o mașină până acum. El conducea un BMW X4, pe care l-a primit în același timp cu Sorana Cîrstea, Florin Mergea și cu Horia Tecău.
Finala de la Basel, cedată în două seturi în fața elvețianului Roger Federer, i-a asigurat românului o rețetă financiară excelentă. Conturile sportivului din Arad s-au umflat cu suma de 209.715 euro, cât primește învinsul din ultimul act. Aceasta se adaugă celor aproape 1,5 milioane de euro deja adjudecate de Marius din 2008 încoace, de când este profesionist.
Prima rachetă a României a strâns, într-un deceniu de tenis, dintre care doar ultimul an și jumătate petrecut în Top 100, suma de 1.669.482$, dintre care aproape jumătate de milion de dolari, mai exact 491.890$, i-a acumulat în 2018, potrivit statisticilor oficiale ale ATP de până la ora finalei de duminică.
Pentru finala de la Basel, având în vedere că îl întâlnea pe marele Federer, iar meciul a fost transmis de televiziuni din toată lumea, Copil a făcut cu ușurință rost de sponsori noi, pe lângă cei pe care îi avea (Mizuno, firmă de echipament sportiv). Pe mâneci, Marius a avut imprimat logo-ul Banca Eric Sturdza, care aparține Prințului Dimitrie Sturdza, stabilit în Țara Cantoanelor.
De asemenea, Copil a jucat având inscripționat doar pe brațul drept brandul Déesse Cosmetics, o firmă elvețiană. Se poate observa cu ușurință că numele este cusut pe tricou, și nu a fost imprimat de la început. Mișcarea de marketing i-a adus, la fiecare meci, încă 10.000 de euro lui Marius, pe lângă suma primită din partea ATP, menționată mai devreme.