„Titi Aur e primul roman cu program mondial complet din istoria raliurilor. Desi devansata de Polonia, Cehia sau Bulgaria, Romania a facut pasul in lumea selecta a competitiei auto, ambitiile multiplului campion depasind prezenta ocazionala din trecut a Uzinei Dacia. Inainte si dupa Raliul Suediei, Titi a primit mesaje de incurajare, chiar daca rezultatul nu a fost cel dorit. Insa unii s-au bucurat de abandonul sau. Au fost zvonuri cum ca nu ar fi existat o alta cutie de viteze pentru a fi schimbata sau ca piesa nu era conforma cu regulamentul, ceea ce a dus la stricarea ei. Urmarirea competitiei din fotoliu, pe Internet, nu aduce informatii in plus. Rautatea raspandacilor poate fi pusa pe seama invidiei. Atacurile se vor intoarce ca un bumerang chiar asupra concurentilor din campionatul national, o intrecere macinata de tot felul de tensiuni si mici scandaluri, initiate de cei care nu pot sa-si atinga scopurile. Daca Federatia nationala nu devine mai consecventa si autoritara, campionatul va continua sa piarda audienta la sponsori. Ceea ce duce inexorabil la imposibilitatea repetarii unui program mondial”.
Cum arată buletinul de vot pentru alegerile prezidențiale din 24 noiembrie!