Dupa ce Marius Niculae a inscris unicul gol al partidei Sporting – Porto, stocul de tricouri ale fotbalistului roman s-au epuizat imediat.
Tricoul lui Marius a fost vandut mai bine decat tricourile tuturor jucatorilor echipei portugheze la un loc. De asemenea, acestea s-au vandut de trei ori mai bine decat cele ale lui Sa Pinto, una dintre vedetele echipei Sporting.
„Marius Niculae a devenit rentabil. Chiar foarte rentabil. Nu numai pe teren, unde a marcat golul victoriei cu FC Porto, ci si pentru vistieria clubului. Tricourile cu numele romanului au fost cele mai vandute, responsabilii magazinului de desfacere a produselor gruparii Sporting fiind nevoiti sa tina deschis pana la miezul noptii de duminica spre luni pentru a putea face fata cererii”, noteaza ziarul „A Bola”.
Veniturile totale realizate in ziua meciului din vanzarea tricourilor a fost de aproximativ 65.000 de dolari. Numai pe parcursul reprizei a doua s-au vandut tricouri in valoare de 22.000 $. Directorul comercial al clubului Sporting Lisabona, Margarida Silva, a declarat cotidianului „O Jogo” ca, la pauza meciului cu FC Porto, vanzarile tricourilor lui Niculae si Sa Pinto erau echilibrate. „Insa, dupa ce Niculae a marcat golul victoriei in repriza a doua, vanzarile tricoului atacantului roman au crescut foarte mult, batand toate recordurile. O nebunie asemanatoare s-a mai inregistrat la venirea la Sporting a portarului danez Peter Schmeichel”, a afirmat Margarida Silva.

 
 

Urmărește-ne pe Google News