În decembrie 2014, CSA Steaua a câștigat la ÎCCJ dreptul asupra mărcii pe care o folosea abuziv echipa de fotbal patronată de Gigi Becali. Florin Talpan, juristul care s-a ocupat din partea MApN de acest caz, a susținut sus și tare că pe lângă marcă (desenul propriu-zis de pe tricouri), Steaua lui Becali a pierdut și numele, și culorile, și palmaresul. Și a insistat ca „FCSB” să-și schimbe și această denumire.
Cei de la OSIM au fost de acord să înregistreze noile sigle care sunt desenate pe pieptul tricourilor Stelei, deși CSA a depus contestații și împotriva acestora.
Mitrița Hahue, șeful de la Serviciu Mărci și Indicații Geografice, din cadrul OSIM, susține, într-o declarație acordată celor de la gsp.ro, că solicitarea celor de la CSA de a nu are niciun suport, fiindcă: ”Nu există nici un risc de confuzie din punct de vedere conceptual sau fonetic. Uitați-vă pe desen, FCSB nu mi-a scris pe siglă Steaua. Scrie clar, FCSB. Nuanțele culorilor sunt diferite. Ce să mai, sunt diferite! Prin urmare mărcile în cauză sunt diferite neexistând risc de confuzie pentru consumator și nici risc de asociere”.
”Ca să se înțeleagă foarte clar. Noi discutăm aici doar despre emblemă. FCSB a înregistrat o marcă total diferită față de cea a celor de la CSA. FC Steaua București SA a pierdut drepturile exclusive pentru marcă în instanță, nu și palmaresul sau tot ce s-a mai discutat! OSIM a înregistrat marca FCSB, iar deținătorul are drepturi exclusive asupra ei și beneficiază de protecție”, a declarat, pentru aceeași sursă, Andrei Alexandru Ioan, președintele OSIM.