Până să renegocieze contractele cu sponsorii individuali, care vor fi mult mai avantajoase financiare decât până la succesul din SUA, Bibi a primit în dar un bolid ce-ți taie răsuflarea. Parteneriatul ei cu BMW i-a adus un model M8 Cabriolet sportivei cu sânge românesc, născută la Toronto. Andreescu și-a rotunjit substanțial veniturile în acest an, 3,85 de milioane de dolari doar premiul de la US Open, 6 milioane de dolari câștigați din tenis doar în 2019, iar supermașina vine ca un bonus pentru puștoaica de 19 ani.
Oferte peste oferte
“Nimic nu spune mai perfect ”Bine ai venit acasă” decât un M8 Cabriolet. Suntem fericiți să îl avem pe ambasadorul BMW pe pământ canadian din nou. Felicitări pentru succesul istoric de la US Open”, a scris sponsorul Biancăi pe Twitter. BMW M8 Cabriolet este o mașină de lux a brandului german, al cărui preț de pornire este de 133.000 de dolari. Bolidul dispune de un motor puternic, V8, care îi permite să accelereze de la 0 la 100 km/h în 3,3, secunde.
Nothing says welcome home like a BMW #M8 Cabriolet. We are happy to have #BMW Brand Ambassador @Bandreescu_ back on Canadian soil. Congratulations on the historic #USOpen win. #SheTheNorth pic.twitter.com/wwie1O5IiM
— BMW Canada (@bmwcanada) September 12, 2019
Bianca are contracte cu multe nume importante. Și este la mare căutare de alte branduri care-și desfășoară afacerile pe glob. Într-un interviu pentru The Globe and Mail, agentul jucătoarei, Jonathan Dasnieres, spune că Bianca va semna noi angajamente de imagine după US Open 2019: “Sincer, nu ne așteptam ca aceste zile în care marile companii bat la ușă să vină așa repede. Nu ne grăbim cu noile contracte, avem timp suficient. Am spus ”nu” deja mai multor oferte. Momentan, Bianca are ca sponsori pe Nike, BMW și lanțul de restaurante vegane Copper Branch”.