”Războinicul Luminii” nu se aștepta să primească o soluție favorabilă, din moment ce la începutul acestei luni  a solicitat Tribunalului Bucureşti anularea mărcii notorii sub care s-a câştigat Cupa Campionilor Europeni, în 1986, dar şi Supercupa Europei, în 1987, aflată în proprietatea CSA Steaua București.

Astfel, ”militarii” vor scoate la licitație mult râvnita marcă, după ce se va încheia procesul de evaluare al acesteia.

”S-au învățat să o folosească gratis și nu se mai poate așa. S-au folosit până acum de fel de fel de tertipuri, au crezut că pot să inducă în eroare instanța și să folosească o marcă care nu a fost niciodată a lor. Marca este a Clubului Sportiv al Armatei”, a declarat Florin Talpan, juristul CSA.

Le dă cu tifla în nas fanilor

Becali s-a resemnat și a luat o decizie radicală. Patronul FCSB nu vrea să participe la licitație.

Astfel, șeful lui Tănase și compania le spune pas fanilor care suspină după emblema tradițională a clubului.

În aceste condiții, este de așteptat ca echipa antrenată de Costel Gâlcă să evolueze în continuare cu tribunele aproape goale, deși ”casa” roș-albaștrilor a devenit ”Arena Națională”, un stadion modern.

Evaluarea mărcii ”Steaua” este costisitoare.  Procesul va costa 417.000 de lei, adică aproximativ 95.000 de euro. Acești bani nu vor fi suportați de MApN, ci de CSA Steaua București.

Neoficial, conform specialiștilor în domeniu, marca ”Steaua” ar putea costa între 2 și 2,5 milioane de euro.

Din acest motiv, decizia luată de Gigi Becali pare inexplicabilă. Clubul său este estimat în acest moment la 35 de milioane de euro, iar marca ”Steaua” i-ar putea crește valoare cu până la 8 milioane de euro.

 

 
 

Urmărește-ne pe Google News