“Lerida are plăcerea să anunţe demararea parteneriatului cu Bodega Iniesta Spania. Credem că acest brand va deveni reprezentativ pentru România în următorii ani şi va avea un succes la fel de mare precum J.P. Chenet, Castello Banfi sau Sogrape, alte nume sonore din portofoliul companiei noastre”, declară Bogdan Ciocoveanu, directorul general al Lerida International.
”Ne dorim ca acest nou produs să ajungă numărul unu în topul vânzărilor de vinuri spaniole din România. Pentru primul an, obiectivul Lerida este de a comercializa minimum 50.000 de sticle din vinurile lui Andrés Iniesta”, adaugă Bogdan Ciocoveanu.
“Credem că vinul Iniesta va fi unul tentant pentru toţi românii, nu numai pentru iubitorii fotbalului, deoarece aceste soiuri sunt de o calitate, o savoare şi un parfum deosebit, iar preţul este unul accesibil, în jur de 35 de lei pentru o sticlă”, completează directorul general al Lerida International.
Vinurile Bodega Iniesta, «Corazón Loco» și «Finca El Carril», sunt premiate la saloane internaţionale şi conduc în vânzările din Spania. Din luna iunie, ele pot fi găsite în hotelurile şi restaurantele partenere ale Lerida International, dar şi în marile reţele comerciale (International Key Account).
Afacerea Bodega Iniesta a demarat în anii ‘90 cu o plantație de zece hectare de viţă de vie. După mai mulți ani de muncă şi de planificare, familia Iniesta şi–a îndeplinit visul, acela de a produce vinurile sale. De administrarea afacerii se ocupă în prezent José Antonio, tatăl lui Andrés Iniesta. La începutul anilor 2000, José Antonio a început să se gândească la construcția unei crame pentru a produce vinuri din vița sa de vie. Planul a devenit realitate în 2010, când s-a finalizat construcția cramei. Tot atunci, au fost produse şi primele vinuri. După obținerea unor rezultate deosebite și plantarea unor soiuri diferite de struguri, zona viticolă a familiei Iniesta a crescut în prezent la 120 de hectare.