Cu o gamă variată de funcționalități la doar un clic distanță, E.ON Myline facilitează accesul rapid la informații despre locurile de consum, consumul de energie, facturare,plăți și alte beneficii.

Gestionarea centralizată a locurilor de consum

Aplicația E.ON Myline este gândită pentru a oferi utilizatorilor o experiență simplificată și intuitivă. După crearea unui cont, utilizatorii pot adăuga și administra cu ușurință mai multe locuri de consum, fie că sunt destinate consumului casnic, fie pentru business sau municipalități, reducând astfel birocrația și numărul de tranzacții necesare. În plus, toate informațiile relevante sunt accesibile dintr-un singur loc, gratuit, 24/7, economisind timp și efort. Prin accesarea secțiunii „Contractele mele”, utilizatorii pot vizualiza sumarul contractului de furnizare și/sau de servicii activ și le pot descărca în orice moment.

Pentru adăugarea ori eliminarea unui adrese cu contract de furnizare E.ON, utlizatorul trebuie să acceseze secțiunea „Clienți și locuri de consum”.

Monitorizarea și controlul consumului de energie electrică și gaze naturale

Un aspect important este posibilitatea de a urmări și gestiona activ consumul de energie. Utilizatorii pot transmite autocitirea indexului direct din aplicație, lună de lună, asigurându-și astfel primirea de facturi care să reprezinte consumul realizat și nu estimat. Pentru cei care nu doresc sau uită transmiterea indexului autocitit ori dețin adrese cu consum sezonier, există opțiunea convenției de consum. Aceasta poate fi actualizată lunar, prin completarea de către utilizator a cantităților de energie pe care consideră că le va consuma, în fiecare lună. Pe baza acestor indecși, se emit facturile de estimare. Poate fi completată și o „convenție 0”, iar astfel clienții primesc facturi, doar de regularizare la fiecare 3 luni, după citirea contorului de către Operatorul de Distribuție.  De asemenea, în aplicația E.ON Myline, utilizatorii pot vizualiza calendarul de citiri al contorului de măsură, istoricul indeșilor facturați și pot accesa și descărca graficele de consum pe mai mulți ani, având astfel o imagine detaliată și completă a comportamentului de consum pe locațiile deținute. 

Aceste funcționalități sunt accesibile în contul E.ON Myline în secțiuni precum „Autocitire index”, „Convenție de consum”, „Grafice”.

Transparență în gestionarea facturilor

În aplicația E.ON Myline, clienții pot accesa oricând facturile de energie electrică și gaze naturale și pot chiar consulta istoricul acestora, din secțiunea „Facturi”. Notificările în timp real în cont și prin e-mail le oferă informații despre emiterea facturilor, termenele limită pentru plăți și orice alte schimbări importante privind contractul de furnizare. 

În plus, plățile se pot face direct din aplicație, cu ajutorul unui card bancar, iar în viitorul apropiat, va fi introdusă și opțiunea de plată prin Google și Apple Pay. 

Un avantaj major și apreciat de către utilizatorii E.ON Myline este posibilitatea de a plăti mai multe facturi pentru diferite locuri de consum într-o singură tranzacție procesul de plată devenind astfel mai simplu și comod. 

În plus, aplicația permite eșalonarea plăților în una, 2 sau 3 rate, facilitând astfel managementul costurilor lunare. 

Cei care plătesc în avans pot solicita restituirea sumelor plătite într-un cont bancar sau transferul acestora către alte locuri de consum, oferind astfel o flexibilitate considerabilă în administrarea finanțelor.

Renunțarea la factura tipărită prin activarea facturii electronice vine la pachet în contul E.ON Myline cu multiple avantaje. De exemplu, acești utilizatori au acces la emiterea de facturi la cerere.

După transmiterea autocitirii, clienții pot cere o simulare a facturii, având astfel o imagine clară a costurilor și, apoi, pot solicita printr-un click chiar emiterea facturii de consum. Astfel clienții E.ON Myline beneficiază de o maximă transparență și evidență a consumului realizat, facturat și achitat. 

Securitate și accesibilitate

În contextul digital actual, protejarea datelor personale este crucială. E.ON Myline asigură securitatea informațiilor clienților prin metode de autentificare sigure, iar accesul în cont este simplificat, oferind utilizatorilor o experiență prietenoasă și eficientă. Contul E.ON Myline permite astăzi inclusiv adăugarea de adrese de e-mail secundare, pentru unul sau mai multe locuri de consum, iar astfel cei care închiriază spații, primesc via e-mail informații legate de transmiterea indexului, emiterea facturilor, confirmarea plăților. În acest mod, proprietarul locului de consum nu mai trebuie să permită accesul în cont altor persoane.

Contul E.ON Myline poate fi accesat gratuit, 24/7, în varianta de aplicație mobilă prin descărcarea din Google Play, AppStore și AppGallery și în varianta desktop pe eon.ro/myline. Singurele condiții pentru utilizarea lui sunt deținerea unei adrese de e-mail, conexiune la internet și un smartphone sau PC.

Acces la cele mai recente oferte noutăți

Din aplicația E.ON Myline utilizatorii pot accesa cele mai recente oferte promoționale și pot contracta direct chiar și soluții cu panouri fotovoltaice pentru reducerea consumului de energie electrică. Pot opta de asemenea pentru activarea notificărilor din cont astfel, nu ratează nicio informație importantă legată de contractele de furnizare active.

E.ON Myline nu este doar o aplicație, ci un partener pentru cei care doresc să își gestioneze eficient și transparent consumul de energie. Cu funcționalități care pun accent pe simplitate, flexibilitate și control, E.ON Myline transformă gestionarea energiei într-o experiență digitală intuitivă și ușoară.

Urmărește-ne pe Google News