Filiep De Ketelaere, un reprezentant al autorității locale de control din orașul belgian Gent a declarat că „administratorul societății slovace și al celei belgiene este același, iar compania slovacă pare a fi doar o căsuța poștală”

Soferii detașați de compania înregistrată în Slovacia erau toți români și lucrau în Belgia circa trei luni fiecare, apoi veneau într-un concediu în România, după care se întorceau în Belgia, fără să treacă vreodată prin Slovacia, iar acest ciclu s-a repetat continuu timp de opt ani, explică aceeași sursă.

Plata salariilor șoferilor, precum și cotizațiile sociale, erau stabilite în funcție de legislaţia slovacă, adică la un nivel mult redus comparativ cu cel al Belgiei, de unde rezultă bănuiala de „dumping social”.

Compania ETL, înregistrată la Bratislava, a confirmat că, fiind o societate-sora a celei belgiene NSE, a angajat șoferi români, dar neagă că ar fi recurs la practici de dumping social.

FOTO: Arhivă


Povestea lui Charles Manson. Cine a fost bărbatul supranumit „cel mai periculos om în viață”

 
 

Urmărește-ne pe Google News