Lanțul de restaurante are o nouă conducere. Proprietarul rețelei este Alexander Govor, iar funcția de director general este ocupată de Oleg Paroev.
Pe 9 iunie a fost prezentat logo-ul noii rețele, format din două linii galbene, care reprezintă cartofii prăjiți, și un cerc galben-portocaliu, simbol al unui burger.
Relansarea a avut loc astăzi, când Rusia sărbătorește Ziua Națională, în același loc emblematic din Piaţa Puşkin din Moscova, unde primul restaurant McDonalds din Rusia a fost deschis în ianuarie 1990.
Într-o conferință de presă, Oleg Paroev a anunțat că planul companiei este ca între 50 și 100 de restaurante să se redeschidă săptămânal în Rusia.
De asemenea, directorul Vkusno i tochka a precizat că în prima etapă nu vor fi disponibile toate meniurile cunoscute anterior, din cauza problemelor legate de logistică și a dificultății de ambalare.
Meniul restaurantului nu va include burgeri Big Mac și înghețată McFlurry din cauza „asocierii puternice cu brandul” McDonalds.
„Dar vreau să promit că în viitorul foarte apropiat vom avea înlocuitori demni pentru aceste produse, pe care sunt sigur că cei care cumpără de la noi le vor aprecia și le vor iubi”, a promis el, adăugând că se dorește să fie păstrat stilul obișnuit al restaurantelor, astfel încât „oaspeții să nu observe diferența de atmosferă”.
Lanțul de fast-food McDonalds și-a suspendat afacerile în Rusia pe 14 martie, în contextul declanșării invaziei din Ucraina.
Pe 16 mai, compania a anunțat că părăsește piața rusă și își vinde activele în țară. Noul proprietar al diviziei ruse, Alexander Govor, este un om de afaceri care a condus mai multe restaurante în franciză în Siberia. Pe 10 iunie, compania sa Club-Hotel a devenit proprietarul activelor McDonalds din Rusia.
Potrivit raportului financiar al companiei, McDonalds a pierdut 127 de milioane de dolari prin ieșirea de pe piața rusă. Lanțul avea 850 de restaurante în Rusia, dintre care 130 erau în franciză.