„Serviciul de livrare gratuită scade practic prețul de achiziție al unui produs, prin simplul fapt că
tocmai.ro plătește costul transportului pentru acel produs de la vânzător la cumpărător. Astfel, prețul final este mai mic, iar acest lucru înseamnă că userii pot face afaceri mai bune.”, a declarat Andreea Trif, Project Manager tocmai.ro.
Principalele categorii de produse vândute pe tocmai.ro și expediate prin intermediul serviciului de livrare gratuită și verificare colet, în ordine alfabetică, sunt: accesorii; calculatoare & accesorii, cosmetice & îngrijire personală; îmbrăcăminte; încălțăminte; jocuri & console; produse pentru mame și copii; piese & accesorii; telefoane & gadgeturi; tv-audio-video-foto.
Serviciul “Livrare gratuită și verificare colet”, pus la dispoziție de tocmai.ro, oferă vânzătorilor
posibilitatea de a expedia gratuit, în fiecare lună, până la 5 produse comercializate pe site. Astfel, tocmai.ro încurajează tranzacțiile pe site, eliminând costurile de transport, care până acum erau achitate de vânzători sau cumpărători. În plus, același serviciu aduce beneficii și pentru cumpărători, care au la dispoziție 7 minute pentru verificarea produsului primit, înainte de a achita contravaloarea acestuia. În momentul în care destinatarul s-a asigurat că articolul este exact cel comandat, acesta va achita ramburs suma agreată cu vânzătorul.
„Pentru a beneficia de serviciul de livrare gratuită, vânzătorii trebuie doar să activeze această opțiune, prin simpla modificare a unui anunț deja existent sau prin adăugarea unui anunț nou. Pasul următor este să plaseze comanda de livrare, completând în formularul afișat datele primite de la cumpărător. Simplu și rapid.”, a adăugat Andreea Trif.
Serviciul este disponibil pe tocmai.ro începând cu data de 16 aprilie 2014, iar prin intermediul acestuia, vânzătorii pot trimite produsele afișate pe tocmai.ro pe întreg teritoriul României, prin FAN Courier.
Cumpărătorul trebuie să urmărească pe site anunțurile care au eticheta “Livrare gratuită și verificare colet”, pentru a beneficia de acest serviciu. După ce a luat legătura cu vânzătorul, trebuie doar să-i comunice acestuia datele de livrare și numărul de telefon la care poate fi contactat de către curier.
„Cumpărătorii pot deschide coletul și verifica produsele, urmând să plătească doar dacă totul este în ordine. Prin acest serviciu ne-am propus să facilităm tranzacțiile pe site și să facem lucrurile mai simple atât pentru vânzători, cât și pentru cumpărători. În plus, ne dorim să încurajăm utilizatorii să folosească întotdeauna servicii sigure de expediție și primire pentru produsele lor.”, mai spune Andreea Trif.
Transportul este gratuit pentru coletele cu o greutate mai mică sau egală cu 10 kg, în localitățile
standard FAN Courier, în limita a 5 colete lunar, pentru fiecare utilizator. Pentru celelalte zone, prețul este calculat în funcție de greutatea coletului și destinație.
Mai multe detalii despre serviciul „Livrare gratuită și verificare colet” pot fi găsite pe site-ul
www.tocmai.ro.
Ați sesizat o eroare într-un articol din Libertatea? Ne puteți scrie pe adresa de email eroare@libertatea.ro