inregistrat audiente uriase pe cele mai importante segmente de populatie, potri-vit datelor Taylor Nelson Sofres – AGB International, citate de Acasa.
in randul femeilor cu varste intre 15-49 de ani, din mediul urban, Acasa a inregistrat o medie de audienta de 14.4 puncte, aproape tripla fata de urmatoarea televiziune clasata. Pe segmentul de populatie alcatuit din femei si barbati de toate varstele, din mediul urban, Acasa, a inregistrat, intre orele 20.31 – 22.09 un rating mediu de 11.2 puncte, iar la orele 22.00 nu mai putin de 1 milion 471 de mii de persoane din mediul urban se uitau la „Lacrimi de iubire”. si in randul persoanelor cu varste cuprinse intre 18 si 49 de ani, din mediul urban, Acasa a fost lider de piata, ocupand locul I cu o audienta medie de 10.3 puncte de rating, atingand la orele 22.00 un varf de audienta de 13.1 puncte de rating.