Primul dintre ele şi cel mai puternic este „TU”. Într-un studiu realizat de Universitatea Yale, „Tu ” este considerat a fi cel mai puternic cuvânt, care ajută la luarea oricărei decizii importante. Dacă nu aţi observat până acum, comercianţii folosesc acest „tu” din abundenţă, chiar dacă uneori vi s-ar putea deranjant. Aşa ei te conving mai bine că produsul pe care îl vând sau îl promovează este cel care va întruni dorinţele, nevoile tale şi chiar îţi va merge la suflet.
„PENTRU CĂ”. Pentru persoanele care sunt ghidate de gândirea logică, dar şi pentru copii, a căror existenţă gravitează, la început, pe principiul cauză-efect şi caută răspunsuri în orice, „pentru că” sau „deoarece” sunt cuvinte magice. Astfel, specialiştii spun că folosirea acestor cuvinte nu doar satisfac setea de a cunoaşte, dar creează şi empatie.
Există şi un exemplu clasic în acest sens, aceala al femeii care a vrut să fotocopieze nişte documente într-o bibliotecă şi a dorit să „feteze” coada prea lungă. Atunci cănd femeia spus „Vă rog să mă scuzaţi, am doar 5 pagini, pot folosi eu xerox-ul?”, 60% dintre cei care aşteptau la coadă i-au făcut loc.
Dar când ea a spus „Am doar 5 pagini. Pot folosi xerox-ul, PENTRU CĂ sunt în mare grabă?”, 90% dintre cei aflaţi la coadă i-au făcut loc în faţă.
Uneori, să spui clar motivul unei acţiuni este tot ce trebuie.
„GARANTEZ”. Ce cuvinte îţi pot crea o mai mare stare de conforts: „Reduceri finale” sau „Banii înapoi, GARANTAT”? Vă GARANTĂM că toţi v-aţi duce către cea de-a doua opţiune. „GARATEZ” scade nivelul de stres în cazul în care trebuie să luaţi decizii pe care le consideraţi riscante, spune Paul Suggett de la about.com.