Pentru a convinge un angajator că tu eşti cel mai potrivit pentru a obţine postul dorit, trebuie să dai dovadă de inteligenţă emoţională. Altfel spus, să te faci cât mai plăcut, deoarece, impresia pe care o o laşi angajatorului contează mai mult decât realizările pe care le ai în CV.
Iată patru lucruri esenţiale de care trebuie să ţii cont când te prezinţi la un interviu, potrivit studenţie.ro
1. Dă dovadă de profesionalism şi arată că poţi fi  un angajat responsabil
Demonstrează, prin exemple concrete că eşti un anjagat serios, responsabil şi dedicat arătând că eşti cel mai potrivit pentru profilul companiei. Astfel, arăţi că te-ai informat cu privire la angajator şi la firmă, convingându-l că abilităţile tale pot ajuta la dezvoltarea business-ului.
2. Adoptă o atitudine pozitivă
Pentru a face o impresie foarte bună, este important să adopţi o atitudine pozitivă. De asemenea, nu pierde nici o ocazie în a da exemple, din propria experienţă, de situaţii în care atitudinea ta pozitivă a avut o influenţă favorabilă asupra rezultatelor din trecut.
3. Arată că eşti o persoană comunicativă
Interviul de angajare este ocazia perfectă în care trebuie să dai tot ce ai mai bun. Dezvăluindu-ţi abilităţile excelente de comunicare vei putea obţine job-ul dorit. Pregăteşte-ţi speech-ul de acasă astfel încât să capeţi încredere în propriile forţe. Fiind sigur pe tine, vei reuşi să treci peste emoţii, care pot fi copleşitoare.
4. Demonstrează că ai abilităţi de time management
Angajatorul îşi doreşte o persoană care are abilităţi grozave de time management. Nu ezita în a da exemple din activitatea ta anterioară referitor la organizarea şi modul în care eşti capabil să-ţi organizezi timpul.

 
 

Urmărește-ne pe Google News