Campania inițiată de Metrorex în parteneriat cu două companii, Eco Synergy şi Rematholding, a strâns, în două săptămâni, 40 de tone de deșeuri reciclabile.
E vorba de PET-uri, sticle sau doze de aluminiu pe care călătorii Metrorex le puteau lăsa la două stații de metrou, Pipera și Dimitrie Leonida, pentru a primi o călătorie gratuită.
„Un număr de 18.000 de persoane s-au prezentat la standurile aflate în incinta stațiilor de metrou Dimitrie Leonida și Pipera pentru a recicla, acesta fiind și numărul total de titluri de călătorie gratuite împărțite. De la începutul campaniei, s-au colectat aproximativ 40 de tone de ambalaje”, a transmis, într-un răspuns către Libertatea, directorul general al Metrorex, Ștefan Paraschiv.
„Campania este considerată un succes”, au menționat surse din cadrul Metrorex pentru Libertatea. Conform acestora, ar putea exista discuții despre o nouă campanie de acest fel, după ce mai mulți călători au cerut înființarea unor astfel de puncte și la alte stații de metrou.
PET=BILET e o campanie premieră ce are ca scop atât încurajarea colectării și reciclării deșeurilor, cât și creșterea interesului cetățenilor pentru călătoria cu metroul – transport ecologic, nepoluant.
Metrorex:
Deși inițial campania trebuia să se desfășoare până la finalul acestei săptămâni, partenerul Eco Synergy a anunțat că aceasta a luat sfârșit marți, 17 august, pentru că s-au epuizat tichetele de călătorie, după ce făcuseră deja două suplimentări ale bugetului.