Sunt curios cand o sa intre ANAFU si toate celelate institutii in agentiile de publicitate din Romania. Va pot spune ca fosta Wunderman (acum s-au mutat la Oglivy) platea la "gri" pana cand n-a mai putut si a trebuit sa se dizolve. La altele daca nu muncesti minim 10ore esti degeaba. Am lucrat 10 ani in agentii si n-am putut sa observ cum furtul intelectual, shutterstocku si preturile umflate sunt parte din orice zi. Sper sa fie sanctionati pentru mizeria asta de logo.
Sunt curios cand o sa intre ANAFU si toate celelate institutii in agentiile de publicitate din Romania. Va pot spune ca fosta Wunderman (acum s-au mutat la Oglivy) platea la "gri" pana cand n-a mai putut si a trebuit sa se dizolve. La altele daca nu muncesti minim 10ore esti degeaba. Am lucrat 10 ani in agentii si n-am putut sa observ cum furtul intelectual, shutterstocku si preturile umflate sunt parte din orice zi. Sper sa fie sanctionati pentru mizeria asta de logo.
Foarte buna ideea!
anaf va constata ca în multe/majoritatea cazurilor, angajații sunt plătiți la gri în agențiile de publicitate.
Ar fi interesant de investigat și cine este în spatele acestei agenții de "publicitate" și cum de obține contracte cu "epoleți"
Deja-vu branding Mamaia ... Creste insa pretul, daca in cazul statiunii au platit aproape 20000 € pentru o imagine de cativa dolari de pe net, acum au alocat 50000 €
Aceeasi Marie, cu alta palarie!.EXACT CA BRANDUL LUI UDREA -FRUNZA RENUMITA DIN TURISM , AICI SA NE IMBIE SA JUCAM MAI ABITIR CA O SA CASTIGAM SI MAI MULT!!!.
rvklein • 04.10.2023, 21:15
Sunt curios cand o sa intre ANAFU si toate celelate institutii in agentiile de publicitate din Romania. Va pot spune ca fosta Wunderman (acum s-au mutat la Oglivy) platea la "gri" pana cand n-a mai putut si a trebuit sa se dizolve. La altele daca nu muncesti minim 10ore esti degeaba. Am lucrat 10 ani in agentii si n-am putut sa observ cum furtul intelectual, shutterstocku si preturile umflate sunt parte din orice zi. Sper sa fie sanctionati pentru mizeria asta de logo.
Dania • 05.10.2023, 17:16
rvklein • 04.10.2023, 21:15
Sunt curios cand o sa intre ANAFU si toate celelate institutii in agentiile de publicitate din Romania. Va pot spune ca fosta Wunderman (acum s-au mutat la Oglivy) platea la "gri" pana cand n-a mai putut si a trebuit sa se dizolve. La altele daca nu muncesti minim 10ore esti degeaba. Am lucrat 10 ani in agentii si n-am putut sa observ cum furtul intelectual, shutterstocku si preturile umflate sunt parte din orice zi. Sper sa fie sanctionati pentru mizeria asta de logo.
Foarte buna ideea! anaf va constata ca în multe/majoritatea cazurilor, angajații sunt plătiți la gri în agențiile de publicitate. Ar fi interesant de investigat și cine este în spatele acestei agenții de "publicitate" și cum de obține contracte cu "epoleți"
Perrrkele • 04.10.2023, 20:40
Mereu aşa se întâmplă, unele trec, altele nu. Acuma au avut ghinion că e lumea cu ochii pe jocurile de noroc, altfel nu afla nimeni.
MoSi202 • 04.10.2023, 20:10
Mereu apar idei noi ,cu siguranță pe bani multi !
.ZORRO. • 04.10.2023, 19:34
De ce trebuia schimbat? Trifoiul se ofilise? Trebuia cineva platit, iar rezultatul e mai slab ca trifoiul.
andreea.online • 04.10.2023, 19:08
Deja-vu branding Mamaia ... Creste insa pretul, daca in cazul statiunii au platit aproape 20000 € pentru o imagine de cativa dolari de pe net, acum au alocat 50000 €
sorinzainescu68 • 04.10.2023, 18:32
Foarte mulți bani aruncati în vânt....
N3gry90 • 04.10.2023, 18:29
Spălare de bani, fără comentarii...
durban22 • 04.10.2023, 18:26
Aceeasi Marie, cu alta palarie!.EXACT CA BRANDUL LUI UDREA -FRUNZA RENUMITA DIN TURISM , AICI SA NE IMBIE SA JUCAM MAI ABITIR CA O SA CASTIGAM SI MAI MULT!!!.
Costica2023 • 04.10.2023, 18:20
”Munca" putina, bani multi
Mery2023 • 04.10.2023, 18:07
nu mai e nimic de comentat,,,,,,,,
‹ 1 2 3 ›
Loghează-te în contul tău pentru a adăuga comentarii și a te alătura dialogului.