Chiar dacă în ultimul an numărul telespectatorilor ajuns la unul dintre cele mai scăzute niveluri, estimările arată că aproape 100 de milioane de oameni sunt interesați să urmărească finala ligii nord americane de fotbal.
Costurile cu reclama în celebra Super Bowl au fost tot timpul în creștere, de la modesta sumă de 37.500 de dolari, vârful anului 1967. Începând cu 1994, costurile medii au sărit de 1 milion de dolari.
Începând cu anul 2017, costurile pentru reclama ajunseseră la 5 milioane de dolari, suma totală dată pe reclame, în timpul finalei, din 1967 până în 2017, fiind de 4,9 miliarde de dolari.
Din anul 2017, prețurile au continuat „s-o ia la sănătoasa”. În 2018, 30 de secunde de spot publicitar în timpul finalei Super Bowl au ajuns să coste la 5,2 milioane de dolari, iar în 2019 acestă valoare a ajuns la 5,25 de milioane de dolari.