Punctele forte ale României sunt munţii Carpaţi, peisajele idilice şi, bineînţeles, Dracula. Spaniolii de la Eulogio Bordas, liderul consorţiului Asesores en Turismo, Hoteleriay Recreacion SA – Taylor Nelson Sofres, vor înmâna, astăzi reprezentanţilor Ministerului Turismului o serie de concluzii ale unui studiu privind viitorul brand de ţară. Rezultatul final va fi anunţat în aproximativ o lună.
Îi tentează Dracula
Momentan, în urma unui studiu realizat în Austria, Franţa, Germania, Italia, Ungaria, Rusia, Anglia şi SUA, se ştie sigur că circa 83 de milioane de turişti doresc să ne viziteze ţara al României, iar din aceştia, 40 de milioane ne consideră o destinaţie prioritară.
Străinii sunt atraşi de plaiurile mioritice datorită munţilor Carpaţi, peisajelor idilice de la ţară, zonelor sălbatice ale Deltei Dunării, siturilor culturale sau lui Dracula. În prezent, brandul de ţară e “România, land of choice”.