„Începând cu data de 1 august a.c., ne puteţi găsi şi pe reţelele new media Facebook şi Twitter. Identitatea noastră pe Facebook este Inspectoratul General al Poliţiei Române, iar pe Twitter, I_G_P_R. Aici vom posta informaţii de presă către mass-media, jurnalişti, precum şi pentru publicul larg din ţară şi străinătate, referitoare la promovarea unor activităţi sau rezultate ale structurilor I.G.P.R.”, se arată într-un comunicat de presă al Inspectoratului General al Poliţiei Române (IGPR).
Totodată, reprezentanţii IGPR au anunţat că vor fi operaţionalizate conturi pe Flickr, unde vor fi postate fotografii de la activităţile organizate de Poliţia Română, iar pe site-ul de video sharing Youtube vor putea fi vizualizate imagini de la diferite acţiuni.
În acelaşi comunicat se mai arată că toate acestea au fost făcute pentru ca Poliţia Română să-şi consolideze parteneriatul cu oamenii din comunitate, care nu mai sunt consideraţi beneficiari pasivi ai serviciilor oferite de poliţie, ci parteneri reali de dialog.
Ați sesizat o eroare într-un articol din Libertatea? Ne puteți scrie pe adresa de email eroare@libertatea.ro