Astfel s-a născut Wheelys Cafe, un magazin mobil hi-tech care a ajuns în trei ani să servească cafea în 900 de locații și 73 de țări, potrivit wired.co.uk.
Abia a a lansat Wheelys 247, un magazin fără personal în Shanghai în care clienții pot intra să-și aleagă lucrurile și să plătească fără asistență. „Ambiția noastră este să fim mai mari decât Starbucks și Amazon”, spune tânăra.
Proiectul început în 2014, când Maria a făcut prima cafenea dintr-o bicicletă și o cutie, a ajuns să primească finanțare de 2,5 milioane de dolari de la un fond de investiţii de tip seed.
Magazinul mobil Wheelys este unul hi-tech, are Wi-Fi, purificator de aer, panouri solare, aragaz, apă curentă, frigider şi o mică moară de vânt, informează businessmagazin.ro.
Dacă în trecut cel mai ieftin magazin a fost vândut pe Indiegogo cu 490 de dolari, acum, după ce magazinul mobil a fost îmbunătățit, el poate fi achiziționat la un preț de plecare de 3000 de dolari, ajungând să coste până la 9000 de dolari