UPDATE, 19.00: Șoferul autocisternei avea traumatisme ușoare la momentul la care au ajuns echipajele de salvare la locul accidentului. Bărbatul a fost preluat de un echipaj SMURD și transportat la spitalul Lehliu Gară pentru consultații amănunțite.
La fața locului, Inspectoratul pentru Situații de Urgență Călărași a deplasat cinci autospeciale de stingere cu apă si spumă, conducerea intervenției fiind asigurată la fața locului de lt.col. Păduraru Adrian Iulian – inspector șef al ISU Călărași.
În urma accidentului, capacele de la gurile de alimentare au sărit, iar pompierii au intervenit pentru crearea unei perdele de protecție, cu jet pulverizat de apă pentru diluarea vaporilor proveniți din scurgerile de combustibil, evitându-se astfel împrăștierea acestora și eliminarea riscului de a se produce o explozie.
La fața locului, au fost aduse, de către proprietarul cisternei răsturnate, alte două autocisterne pentru preluarea și transvazarea încărcăturii – transferarea combustibilului din autocisterna răsturnată.
Specialiștii estimează că această operațiune va dura până aproape de ora 20.30, urmând ca apoi să se reia circulația pe autostradă.
Ulterior, la fața locului va ajunge și o macara de mare tonaj care va repune cisterna pe roți.
Potrivit primelor informații de la fața locului, furnizate de Direcția Regională de Drumuri și Poduri Constanța, cisterna încărcată cu cherosen s-a răsturnat în afara părții carosabile, la kilometrul 79, din cauze necunoscute încă.
Zona a fost izolata pe o suprafață de 500 de metri, iar circulația este întreruptă între localitățile Drajna și Lehliu.
DRDP Constanța este pregătită să intervină cu materiale neutralizante, nisip și cu o macara pentru curățarea și eliberarea drumului, astfel încât circulația rutieră să poată fi relutaă în condiții normale în cel mai scurt timp posibil.
Poliția Rutieră urmează să stabilească cauzele răsturnării autovehiculului de mare tonaj.
Acțiunea de intervenție la locul accidentului este coordonată de către reprezentanții Inspectoratului pentru Situații de Urgență.
Citește și: ANALIZĂ: Cursele low-cost, cu mai puține incidente decât restul companiilor