Summit Shah, fondatorul și directorul executiv al Dukaan, o companie de comerț electronic cu sediul în Bangalore, India, a scris luni pe Twitter că chatbotul – construit de unul dintre cercetătorii de date ai firmei în două zile – poate răspunde instantaneu la întrebările inițiale ale clienților. Spre comparație, primele răspunsuri ale personalului său erau trimise după o medie de 1 minut și 44 de secunde.

De asemenea, timpul mediu necesar pentru a rezolva problema unui client a scăzut cu aproape 98% atunci când acesta a interacționat cu chatbotul, a scris el pe Twitter.

Shah a spus că reducerile de personal au fost „dure”, dar „necesare”.

Dați afară anul trecut

Acesta a declarat miercuri pentru CNN că cele 23 de disponibilizări au fost făcute în septembrie.

Prin introducerea acestei tehnologii, compania a redus costurile funcției de asistență pentru clienți cu aproximativ 85%, a declarat Shah. El a adăugat că această parte a activității a fost mult timp problematică, cu răspunsuri întârziate și disponibilitatea limitată a personalului în momentele critice, printre alte probleme.

Vestea concedierilor vine în contextul în care temerile legate de faptul că inteligența artificială va duce la pierderi masive de locuri de muncă s-au intensificat la opt luni după ce Open AI a făcut public chatbotul ChatGPT, care funcționează cu inteligență artificială, mai notează CNN.

Foto: 123rf.com

Urmărește-ne pe Google News