„Uzina de la Mioveni are în pregătire noi proiecte, vehicule şi organe mecanice. Pentru industrializarea acestor proiecte sunt prevăzute investiţii importante. Dintre lucrările în curs putem menţiona extinderea clădirii Presaj sau extinderea turnătoriei de aluminiu. Referitor la valoarea investiţiilor sau lansările de noi modele, acestea vor fi comunicate la momentul oportun”, au declarat, pentru Ziarul Financiar, oficialii din cadrul Direcţiei de Comunicare a Automobile Dacia.
Producţia actualei generaţii a modelului Logan s-ar putea opri definitiv în luna decembrie a acestui an, odată cu pornirea celei de-a doua generaţii, cunoscute până acum sub numele de „proiectul X52”. Lansarea lui Logan în iunie 2004 a reprezentat momentul în care România a ajuns pe harta europeană a centrelor de producţie auto, iar la opt ani de la acel moment Dacia a ajuns să aibă 8% din exporturile ţării, majoritatea către Europa de Vest, dar şi 3% din Produsul Intern Brut al României. Din 2004 Logan a ajuns să fie comercializat în întreaga lume atât sub brandul Dacia, cât şi Renault, Nissan sau Mahindra în India, fiind automobilul care a creat segmentul „low-cost” pe care niciun alt constructor auto nu a mai intrat, mai notează zf.ro