De când a fost inaugurat pasajul de la Universitate, mai exact din decembrie 2008, cele opt scări rulante care fac legătura cu exteriorul au funcţionat foarte puţin timp. Luni întregi au fost defecte, iar când a mai venit vreun „specialist” să le repare, au funcţionat doar câteva zile, apoi…iar pauză de luni întregi. Asta spre disperarea persoanelor cu handicap care tranzitează zona sau a părinţilor care au copiii în cărucioare şi sunt voiţi să urce şi să coboare de zor treptele.
Ieri, Administraţia Străzilor, a încheiat un acord cadru pentru servicii de întreţinere şi reparaţii la scările rulante din Pasajul Universităţii. Acesta are o valoare de aproape 760.000 de euro.
Conform caietului de sarcini, firma care a câştigat licitaţia va asigura un stoc permanent de piese de schimb care să permită remedierea defecţiunilor în termen de 24 de ore de la primirea reclamaţiilor, scrie b365.ro. De asemenea, operatorul privat va trebui să intervină în caz de oprire sau funcţionare necorespunzătoare a scărilor rulante în maximum două ore de la primirea sesizării de la Administraţia Străzilor (AS), indiferent de oră şi zi. Acordul cadru a fost încheiat pe o perioadă de doi ani. Potrivit reprezentanţilor Administraţiei Străzilor, acest acord presupune ca instituţia să plătească firmei pentru fiecare reparaţie în parte, dar nu mai mult de 760.000 de euro într-un interval de doi ani. „E posibil ca reparaţiile să coste mult mai puţin decât suma anuală stabilită în acordul-cadru”, ne-au mai explicat reprezentanţii AS. Până atunci rămâne să vedem dacă de data aceasta scările vor fi reparate bine.
Cum arată buletinul de vot pentru alegerile prezidențiale din 24 noiembrie!