Cuprins:
Stilul său inedit de viață i-a adus un public fidel online. Lasse împărtășește frecvent experiențele sale prin intermediul blogului Life on the Train și pe Instagram, în timp ce călătorește prin toată Germania.
Abonament feroviar anual
Totul a început în 2023, când planurile sale de a începe un serviciu au eșuat. În căutarea unei alternative, a optat pentru un abonament feroviar anual – Bahncard 100 – în valoare de aproximativ 10.000 de euro, care îi oferă acces nelimitat la trenurile DB, inclusiv la clasa întâi.
Lasse a povestit cum a reușit să-i convingă pe părinții săi să-i permită să adopte acest stil de viață nomad. Odată ce a primit acordul, s-a adaptat rapid la noua rutină și a început să ofere sfaturi celor interesați.
Tânărul a testat mai multe metode pentru a dormi confortabil în trenuri, până când a descoperit că cel mai bine se odihnește pe un grup de patru scaune, cu picioarele întinse pe scaunul din față și genunchii îndoiți.
Deși a încercat să doarmă pe o saltea pneumatică sau în zonele pentru bagaje, varianta cu patru scaune s-a dovedit cea mai practică pentru el.
„Chiar pot dormi bine în trenuri. E cel mai comod așa, chiar dacă nu pot să-mi întind complet picioarele”, a spus Lasse Stolley.
:contrast(8):quality(75)/https://www.libertatea.ro/wp-content/uploads/feed/images/192_b6b699801802d1305551068cc98dfeea.jpg)
Grevele personalului feroviar îi perturbă planurile
Totuși, somnul nu este singura provocare. Întârzierile, personalul suprasolicitat sau grevele îi pot perturba planurile. În astfel de cazuri, el se adaptează, dormind fie în aeroporturi, fie la prieteni.
„Grevele complică și mai mult o viață care deja nu e simplă”, a recunoscut Lasse Stolley. Cu toate acestea, susține cauza muncitorilor feroviari și înțelege motivele din spatele protestelor.
Chiar și în fața acestor dificultăți, Lasse nu regretă alegerea făcută: „Am ales această viață pentru că îmi doream libertate. După ce mi s-a anulat ucenicia în 2022, am vrut o schimbare radicală – așa că mi-am schimbat casa pe un Bahncard 100”.
Lucrează printre navetiști și pasageri
În prezent, lucrează ca programator independent, fără o adresă stabilă. În timpul zilei, își desfășoară activitatea de la o masă din tren, printre navetiști și pasageri. Noaptea, își improvizează un pat peste scaune.
Deși în ultimele luni a fost mai discret, ultima postare pe Instagram fiind din octombrie, când se afla într-o călătorie interrail la Budapesta, se pare că Lasse încă duce viața pe șine – iar cei care știu unde să privească îl pot surprinde trăind la înălțime, la propriu și la figurat.
Urmărește în fiecare zi seria de materiale dedicate finalei prezidențiale – „Nicușor Dan vs George Simion”!
:contrast(8):quality(75)/https://www.libertatea.ro/wp-content/uploads/feed/images/281_cc7bdecf4b1aa6c43ef342a2d4ed061f.jpg)
:contrast(8):quality(75)/https://www.libertatea.ro/wp-content/uploads/feed/images/153_55af70db34285d35d58158898cbb3901.jpg)
:contrast(8):quality(75)/https://www.libertatea.ro/wp-content/uploads/feed/images/197_883e921fd3a08dfde8a68707a70e557a.webp)
:quality(75)/https://www.libertatea.ro/wp-content/uploads/feed/images/276_797cc3b248b8daa10de84453861eab8f.png)
:contrast(8):quality(75)/https://www.libertatea.ro/wp-content/uploads/feed/images/43_9071dd69a5f0d30c1ddd5d32762c4ea3.jpg)
:contrast(8):quality(75)/https://www.libertatea.ro/wp-content/uploads/feed/images/15_b5102c2c7829dfb33f92e2a94d6af204.jpg)
:contrast(8):quality(75)/https://www.libertatea.ro/wp-content/uploads/feed/images/253_c60ad086291a884042cdb12e56daa7ee.jpg)
:contrast(8):quality(75)/https://www.libertatea.ro/wp-content/uploads/feed/images/190_f8df07e2385bd998b10f9cef16d7023e.jpg)