Inginerul Neculae Vulpe a declarat la Adriana Nedelea
LA FIX că Enel a mărit prețul fără să îl anunțe, iar de la sesizarea problemei,
nimeni de la companie nu a mai dat niciun semn.

”În momentul când am comparat două facturi cu același
consum, am văzut o diferență semnificativă la preț. Am verificat atunci toate
facturile din acest an și am observat că în februarie au modificat unilateral
contractul, crescând prețul”, a spus Neculae Vulpe.

”Suma nu este exorbitantă, vreo 300 de lei pe tot anul,
ideea este că nu au respectat contractul”, susține clientul păcălit.

L-au sunat să-l întrebe dacă e mulțumit de serviciile lor

Potrivit acestuia, este imposibil să iei legătura cu Enel.

”Este aproape imposibil să iei legătura cu un operator
Enel, te poartă dintr-un loc într-altul, am mai mers la sediul lor, am stat 6-7
ore la rând, nu am reușit să ajung la ghișeu”, a povestit Vulpe.

Clientul spune că, deși Enel a spus acum două săptămâni că îi va propune o recalculare, nici până în ziua de astăzi nu a primit niciun semn.

”Nu a venit nicio notificare pentru recalculare, dar m-au
sunat pentru un sondaj, să mă întrebe dacă sunt mulțumit de companie”, a mai
spus Neculae Vulpe.

Urmărește-ne pe Google News