Conform datelor prezentate, în primul semestru din acest an, 55% dintre pasageri au fost femei și 45% bărbați, iar 86% au călătorit în UE. Segmentul persoanelor care au călătorit la clasa economic a scăzut de la 94%, în primul semestru din 2016, la 91%, în S1 2017, în timp ce segmentul de business a înregistrat o creștere de la 3%, la 7%. Restul de 2% reprezintă clasa I.
Astfel, în urma acestor creșteri de trafic, CNAB intenționează să construiască un nou terminal pe Aeroportul Internațional Henri Coandă – Otopeni, în valoare de 818,5 milioane euro, care va dubla capacitatea traficului de persoane, au anunțat, miercuri, reprezentanți ai companiei, într-o întâlnire cu mai mulți investitori invitați de Fondul Proprietatea, citați de Agerpres.
„Această sumă nu include și exproprierile care trebuie făcute. Intenționăm să începem lucrările în 2022, iar terminalul va fi gata în trei ani de la începerea acestora”, au precizat reprezentanții CNAB.
Potrivit acestora, noul terminal ar urma să aibă 25 de porți de îmbarcare și 56 locuri de parcare.
Pe primul loc în clasamentul celor mai solicitate companii aeriene s-a aflat Wizz Air, în primul semestru din acest an, cu 1,5 milioane pasageri, urmată de Blue Air cu 1 milion, Tarom cu 0,9 milioane, Ryanair tot cu 0,9 milioane și Lufthansa cu 200.000, precizează sursa citată.
Ați sesizat o eroare într-un articol din Libertatea? Ne puteți scrie pe adresa de email eroare@libertatea.ro