Potrivit institutului Nielsen, care a analizat audienţa a 11 posturi de televiziune publice şi private, circa 66,5 milioane de americani au urmărit dezbaterea de 90 de minute. La prima dezbatere, din urmă cu două săptămâni, s-au uitat 84 de milioane de oameni. Acest număr nu include şi milioanele de oameni care au urmărit dezbaterea online, pe reţelele de socializare sau în baruri şi restaurante.

Cu toate acestea, de obicei, a doua dezbatere electorală din campania pentru alegerile prezidenţiale din SUA are audienţe mai mici decât prima.

Profesorul universitar de comunicare Tom Houlihan a explicat că numărul celor care au urmărit dezbaterea a fost mai mic şi pentru că mulţi americani s-au hotărât deja cu cine vor vota sau chiar au votat anticipat.

De asemenea, scandalul legat de înregistrările cu Trump şi atacurile lansate de acesta la adresa fostului preşedinte Bill Clinton, soţul candidatei democrate, este posibil să îi fi enervat pe mulţi alegători, care au ales să nu mai urmărească discuţiile.

Audienţa dezbaterii de duminică nu a intrat în topul celor mai urmărite 10 dezbateri şi a atras o audienţă mai mică decât cea de-a doua dezbatere a preşedintelui Barack Obama cu republicanul Mitt Romney, din 2012.

Citește și:

 
 

Urmărește-ne pe Google News