Noile SupeRNove ale parlamentarilor sunt urmarite de ghinion.
Autoturismele Dacia SupeRNova primite de deputati la inceputul lunii iulie nu le aduc noroc alesilor. Ori ei conduc neatent sau sunt obositi, ori ii prind din urma blestemele alegatorilor, cert e ca in trei luni si jumatate au avut loc mai multe accidente grave. Deputatul PRM Nicolae Doru Florescu a murit, iar colegul sau de la UDMR, Becsek Garda Dezideriu, e si acum in spital.
Chiar ieri prin Parlament se zvonea ca un alt deputat si-a tamponat masina, insa stirea n-a fost confirmata. Intr-un „top” al accidentelor, pe primul loc s-ar afla deputatii PRM. In aceeasi zi in care deputatul de Olt Doru Florescu si-a pierdut sotia, murind si el ulterior, a mai avut un accident, mai putin grav, colegul sau de Vrancea, Daniel Ionescu. „Seria” evenimentelor de acest tip a fost deschisa insa de Eugen Plesa, care si acum umbla cu o esarfa la gat pentru a-si tine clavicula imobilizata. Nici colegul lor de la UDMR, Becsek Garda Dezideriu, nu s-a recuperat de pe urma celor 8 rostogoliri – dupa cum sustin martorii oculari – cu Dacia pe care a primit-o de la Parlament. Deputatul se afla inca in spital, iar masina necesita reparatii serioase. In vara a mai avut loc o tamponare grava, se pare a unui deputat PSD.
Dintre toate aceste masini accidentate, cea care i-a si adus moartea lui Florescu nu mai e functionala. „Se pare ca va trebui s-o inlocuim”, spun surse din Camera. Si cea a udemeristului are nevoie de reparatii serioase, incepand de la caroserie. Vina pentru accidente e pusa pe seama faptului ca deputatii nu si-au luat sofer.
Insa si masinile primesc critici, conducerea Camerei fiind acuzata, voalat, ca nu s-a gandit la protectia deputatilor, ci numai la bani. Constantin Niculescu, deputat PSD si presedinte al ACR spune ca e necajit ca, atunci cand au decis cumpararea Daciilor SupeRNova membrii Biroului Permanent nu i-au consultat si pe deputatii care sunt specialisti in domeniu. Niculescu nu e prea incantat de masina, desi o foloseste. „Kilometrajul mi s-a stricat dupa prima mie de kilometri, si desi are inchidere centralizata, usile nu raspund la comenzi si raman deschise”, descrie deputatul cateva „neajunsuri”.
Singura recomandare facuta deputatilor e sa circule atent. Lapusan, care e presedinte al Grupului de rugaciune din Camera Deputatilor, nu crede ca e nevoie, cel putin deocamdata, de o molifta care sa alunge eventualele „blesteme” ce i-ar urmari pe alesi sau masinile lor.
Nici senatorii nu sunt incantati de noile masini
Unii senatori au ajuns sa regrete Daciile vechi, cel putin ca model, tocmai pentru ca nu au avut problemele pe care le-au avut cu acestea noi. Vicepresedintele Senatului, Gheorghe Buzatu, a spus ca a fost nevoit sa-si tina masina in garaj mai multe zile pana au venit cei de la Pitesti pentru a o repara. „Masina nu vroia pur si simplu sa porneasca. Bagam cheile in contact si nimic. Au venit cei de la Pitesti sa vada ce are. Am inteles ca si alti colegi au patit la fel. La altii, le pornea, dar nu mergea aerul conditionat. La altii nu se inchideau usile ca lumea. Sunt destul de prost facute”, a concluzionat Buzatu, spunand ca regreta autoturismul vechi.
Vezi rezultatele alegerilor prezidențiale – turul 1 și află când este turul al doilea al votului pentru președinție!