Acesta spune că aceștia se pot aștepta la „prețuri nebunesc de mici” la produsele Haul care „merită așteptarea” de până la două săptămâni pentru livrare.
Rivalii chinezi de comerț electronic ai Amazon s-au bucurat de o creștere rapidă în ultimii ani, dar s-au confruntat și cu critici privind impactul asupra mediului al fabricării și expedierii de produse din ce în ce mai ieftine.
„Temu și Shein s-au confruntat cu reacții negative atât pentru că au profitat de lacunele de import, cât și pentru că au fost risipitori și iresponsabili față de mediu”, a declarat Sucharita Kodali, analist de retail la Forrester, pentru BBC News.
„Acest efort pare să aibă aceleași provocări”, a spus ea despre Amazon Haul.
Haul marchează mult-așteptata incursiune a platformei în vânzarea de bunuri mai ieftine cu timpi de expediere mai lungi – un model de afaceri care a stimulat ascensiunea Temu și Shein.
Cu toate acestea, autoritățile de reglementare din întreaga lume se arată din ce în ce mai reticente cu privire la creșterea numărului de platforme care vând bunuri produse în masă la prețuri foarte mici.
Livrare gratuită la comenzi de 25 de dolari
Comisia Europeană a lansat, de asemenea, o acțiune împotriva Temu în octombrie din cauza îngrijorărilor legate de faptul că nu reușește să oprească vânzarea de produse ilegale.
Amazon a făcut din prețurile scăzute un element central al ofertei sale cu Haul.
Pe lângă un preț maxim de 20 de dolari, acesta a declarat că majoritatea vor costa mai puțin de 10 dolari (7,90 lire sterline).
Acesta a citat exemple, cum ar fi un „set elegant de colier, brățară și cercei” disponibil la puțin sub trei dolari.
Livrarea gratuită va fi, de asemenea, disponibilă pentru comenzile de 25 de dolari sau mai mult, cu livrare la una până la două săptămâni.
„Găsirea de produse excelente la prețuri foarte mici este importantă pentru clienți și continuăm să explorăm modalități prin care putem lucra cu partenerii noștri de vânzare, astfel încât aceștia să poată oferi produse la prețuri ultra-joase”, a declarat Dharmesh Mehta, vicepreședinte al Amazon.
Compania spune că toate produsele vândute au garanție, lucru ce va oferi încredere cu privire la siguranța acestora.
Mehta a declarat, de asemenea, că va îmbunătăți platforma de vânzare, în perioada următoare, pe baza feedback-ului clienților.