Serviciul va fi disponibil de la 1 ianuarie 2015, dar, în oferta de început, Amazon Travel va cuprinde o selecţie de hoteluri din apropierea oraşelor New York, Los Angeles şi Seattle. Hotelurile vor putea să-şi încarce singure în site-ul Amazon camerele disponibile, tarifele, precum şi fotografiile aferente şi vor plăti un comision de 15% către Amazon.
Hotelierii vor fi notificaţi pe email de către Amazon în legătură cu rezervările făcute de turişti, astfel încât îşi vor putea adapta oferta şi, de asemenea, vor primi tot prin Amazon sumele plătite de turişti (spre deosebire de booking.com, unde plăteşti direct hotelierului).
Cel mai interesant este faptul că Amazon va folosi TripAdvisor şi ratingurile acestui site pentru a selecta hotelurile cu care va colabora, majoritatea acestora fiind de 4 şi 5 stele. Amazon va încerca să atragă turiştii cu articole despre destinaţiile respective şi, cel puţin în prima fază, compania va vinde online doar hoteluri, fără zboruri sau alte produse de călătorie.

 
 

Urmărește-ne pe Google News