Pentru recuperarea sumei, ANAF, prin Direcția de administrare a marilor contribuabili, a pus sechestru pe 6 aeronave, a înființat popriri asupra disponibilităților bănești, precum și adrese de înființare a popririi asupra sumelor datorate debitorului de către terți.
BlueAir Aviation figurează în evidențele ANAF cu obligații de plată în sumă totală de 402,52 milioane de lei. Din această sumă, 66.595.172 de lei reprezentă obligații fiscale, iar 335.922.172 de lei ajutorul de stat și ajutorul de salvare acordat în 2020, în contextul pandemiei de coronavirus.
Autoritatea pentru Administrarea Activelor Statului (AAAS) a anunțat în noiembrie 2022 că va prelua 75% din acţiunile companiei, devenind astfel acţionar majoritar al Blue Air.
Blue Air a anunțat pe 30 septembrie 2022 că nu poate relua zborurile pe 10 octombrie, cum anunțase inițial, din cauza dificultăților financiare, și nu a mai avansat un nou termen.
ANPC a anunțat pe 4 octombrie că a decis sancționarea cu încă 10 milioane de lei a companiei low cost Blue Air, echivalentul a două milioane de euro, a doua oară în ultimele trei luni când Blue Air era sancționată cu această sumă, după amenda identică din iulie.
FOTO: Hepta
Ați sesizat o eroare într-un articol din Libertatea? Ne puteți scrie pe adresa de email eroare@libertatea.ro
dante69 • 04.01.2023, 17:05
Pai sa le vândă iar apoi sa returneze banii clienților înșelați de această afacere frauduloasă.