Potrivit datelor furnizate de CSOP/Taylor Nelson Sofres si citate de PRO TV, stirile prezentate de Andreea (foto) luni, 1 septembrie, au inregistrat in medie 7.8 puncte de audienta si 28.9% cota de piata la nivel urban. Pe locul al doilea s-a situat Observatorul Antenei 1, care a adunat 6.0 puncte si 22.4% cota de piata. Stirile de la TV Romania 1 au realizat un scor de 4.0/14.8%.
Pe principalul segment de public al PRO TV (urban, cu varste intre 18-49 ani), diferenta a fost si mai covarsitoare: stirile PRO TV au obtinut in medie 7.7 puncte de audienta si o cota de piata de 35,3%, „Observatorul” doar 4.1 si 18.7%, iar TV Romania 1 2.7, respectiv 12.5%.
Pe de alta parte, si Acasa a inregistrat audiente-record cu ocazia lansarii noii grile. Duminica, 31 august, postul telenovelelor a fost lider de piata toata ziua (la egalitate cu Antena 1). In randul femeilor din mediul urban, cu varste intre 15-49 ani, Acasa a avut, in medie, un rating de 2.1, aceste lucru dovedind ca telespectatoarele au apreciat schimbarile din program. PRO TV a inregistrat, pe acelasi public tinta, 2.0 puncte de rating, iar Romania 1 doar 1.5 puncte.

 
 

Urmărește-ne pe Google News